Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault scenic I 1,9dti `98 - Po sprawdzeniu układów nie zapala

22 Cze 2013 23:42 2370 8
  • Poziom 11  
    Może zacznę od początku. Pewnego dnia żonie rozpołowił się pasek alternatora i się zaczęło zgasł na środku krzyżówki zapaliła jeszcze raz zgasiła za krzyżówka i już z tamtego miejsca na hol i do warsztatu. Wymienili pasek i.... No i inc silnik po dłuuuuuuugim kręceniu kichnie tylko i gaśnie.
    Mechanicy sprawdzili z miernikiem w dłoni przewody elektryczne.
    kts nie pokazuje żadnych błędów innych jak odłączenie przez immobilaizer ale
    Immobilaizer jest odłączony wsadzony emulator - zresztą komputer sprawdzany w innym Sceniku który z kopa na moim kompie odpalił
    Więc pompa - wykręcona i sprawdzone na stole
    wtryski - sprawdzone w regeneracji po wykręceniu i zakręceniu rozrusznikiem pyla
    Filtry paliwowe i przewody wymienione układ podcisnieniowo odpowietrzony
    Ciśnienie w cylindrach sprawdzone w normie

    Aaa i bardzo ważna informacja na Plaku samochód zapala.

    samochód nie dawał żadnych oznak typu dym z rury wydechowej utrudnione zapalanie (od pierwszego) oleju zbytnio nie ubywało
    Mechanicy się już poddali - możne ktoś poradzi gdzie szukać bo na serwis Reno mnie chyba nie będzie stać.
  • Poziom 34  
    Kliny na wale i wałku sprawdzone ?
  • Poziom 11  
    Raczej chyba nie ale właśnie takich informacji szukam - przekaże niech zobaczą???
    Na razie dziękuje z wskazówkę.
  • Poziom 38  
    Co to za serwis, że Ty im musisz doradzać- ewidentnie źle złożony rozrząd/pompa, skoro odpala na plaku.
    Jeśli na 1000% dobrze, to mierzyć ciśnienia w cylindrach.
  • Poziom 11  
    W małym mieście nie zawsze jest wybór co do mechanika. Zresztą chłopaki są spoko sami zrobili mi przegląd silnika i przyznali że rozkładają ręce i biorą kasę tylko za wymianę paska. Ale ja dalej bez samochodu i rokowań na przyszłość.

    Ciśnienie było sprawdzone w normie. Zapomniałem to dodać.
    A rozrząd był już rozbierany i książkowo składany bo trzeba było wyciągnąć pompę na sprawdzenie.
  • Poziom 33  
    Pompa żle sprawdzona,kąt wtrysku na dolnym el.zaworze.
  • Poziom 9  
    zobacz czujnik bezwładnościowy :?:

    Dodano po 5 [minuty]:

    jeszcze jedno :?: może być czujnik uszkodzony na kole zamachowym.
  • Poziom 18  
    Cały dzień nad taką siedziałem.Z plaka paliła raz dobrze raz ciężko i potrafiła załapać że na paliwie już pracowała.Ruszyło mnie dopiero jak załapałem że mam wtrysk na wydechu.Nie wiedziałem że w renacie tak może się zdarzyć.Klient pojazd miał w ruchu jak klin na kole wałka ścieło i większych szkód nie narobiło.Tak że pokrywa w górę.
  • Poziom 11  
    Dziękuje przedmówcy za rozwiązanie tematu właśnie to się stało, zmieniłem mechanika i wskazałem na ta właśnie usterkę czyli ścięty klin na kole rozrządu.

    Naprawa trwała pół dnia i samochód jeździ, jeszcze raz dziękuje.