Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault scenic I 1,9dti `98 - Po sprawdzeniu układów nie zapala

doktor_piotr 22 Cze 2013 23:42 1992 8
  • #1 22 Cze 2013 23:42
    doktor_piotr
    Poziom 10  

    Może zacznę od początku. Pewnego dnia żonie rozpołowił się pasek alternatora i się zaczęło zgasł na środku krzyżówki zapaliła jeszcze raz zgasiła za krzyżówka i już z tamtego miejsca na hol i do warsztatu. Wymienili pasek i.... No i inc silnik po dłuuuuuuugim kręceniu kichnie tylko i gaśnie.
    Mechanicy sprawdzili z miernikiem w dłoni przewody elektryczne.
    kts nie pokazuje żadnych błędów innych jak odłączenie przez immobilaizer ale
    Immobilaizer jest odłączony wsadzony emulator - zresztą komputer sprawdzany w innym Sceniku który z kopa na moim kompie odpalił
    Więc pompa - wykręcona i sprawdzone na stole
    wtryski - sprawdzone w regeneracji po wykręceniu i zakręceniu rozrusznikiem pyla
    Filtry paliwowe i przewody wymienione układ podcisnieniowo odpowietrzony
    Ciśnienie w cylindrach sprawdzone w normie

    Aaa i bardzo ważna informacja na Plaku samochód zapala.

    samochód nie dawał żadnych oznak typu dym z rury wydechowej utrudnione zapalanie (od pierwszego) oleju zbytnio nie ubywało
    Mechanicy się już poddali - możne ktoś poradzi gdzie szukać bo na serwis Reno mnie chyba nie będzie stać.

  • #2 23 Cze 2013 01:32
    coperfild
    Poziom 31  

    Kliny na wale i wałku sprawdzone ?

  • #3 23 Cze 2013 08:34
    doktor_piotr
    Poziom 10  

    Raczej chyba nie ale właśnie takich informacji szukam - przekaże niech zobaczą???
    Na razie dziękuje z wskazówkę.

  • #4 23 Cze 2013 08:55
    kwantor
    Poziom 38  

    Co to za serwis, że Ty im musisz doradzać- ewidentnie źle złożony rozrząd/pompa, skoro odpala na plaku.
    Jeśli na 1000% dobrze, to mierzyć ciśnienia w cylindrach.

  • #5 23 Cze 2013 09:00
    doktor_piotr
    Poziom 10  

    W małym mieście nie zawsze jest wybór co do mechanika. Zresztą chłopaki są spoko sami zrobili mi przegląd silnika i przyznali że rozkładają ręce i biorą kasę tylko za wymianę paska. Ale ja dalej bez samochodu i rokowań na przyszłość.

    Ciśnienie było sprawdzone w normie. Zapomniałem to dodać.
    A rozrząd był już rozbierany i książkowo składany bo trzeba było wyciągnąć pompę na sprawdzenie.

  • #6 23 Cze 2013 09:32
    janusz2008
    Poziom 33  

    Pompa żle sprawdzona,kąt wtrysku na dolnym el.zaworze.

  • #7 23 Cze 2013 10:08
    katna694100293
    Poziom 8  

    zobacz czujnik bezwładnościowy :?:

    Dodano po 5 [minuty]:

    jeszcze jedno :?: może być czujnik uszkodzony na kole zamachowym.

  • #8 23 Cze 2013 10:50
    tomek.kopiec
    Poziom 17  

    Cały dzień nad taką siedziałem.Z plaka paliła raz dobrze raz ciężko i potrafiła załapać że na paliwie już pracowała.Ruszyło mnie dopiero jak załapałem że mam wtrysk na wydechu.Nie wiedziałem że w renacie tak może się zdarzyć.Klient pojazd miał w ruchu jak klin na kole wałka ścieło i większych szkód nie narobiło.Tak że pokrywa w górę.

  • #9 02 Lip 2013 17:55
    doktor_piotr
    Poziom 10  

    Dziękuje przedmówcy za rozwiązanie tematu właśnie to się stało, zmieniłem mechanika i wskazałem na ta właśnie usterkę czyli ścięty klin na kole rozrządu.

    Naprawa trwała pół dnia i samochód jeździ, jeszcze raz dziękuje.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME