Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki tuner satelitarny HD do CP z nagrywaniem i odtwarzaniem

Hagis 24 Cze 2013 08:07 3273 3
  • #1 24 Cze 2013 08:07
    Hagis
    Poziom 10  

Dzień dobry wszystkim

Mój dotychczasowy tuner (ferg. ariva 200) odmówił dalszej współpracy (na 90 % uszkodzona głowica) w związku z tym szukam jakiegoś nowszego, mniej awaryjnego, lepiej wyposażonego tunera do obsługi CP z modułem CAM.

Chciałbym aby tuner miał możliwość odtwarzania jak największej liczby formatów video z dysku usb, oczywiście nagrywanie najlepiej w jakimś obsługiwanym bez problemu przez komputer formacie.

Jestem laikiem w sprawach satelitarnych i jedynie oczekuje bezstresowego oglądania programów z mojego pakietu, w miarę łatwego (najlepiej robionego na komputerze) układania listy kanałów po kolejnych modyfikacjach dostawcy, nagrywania zaplanowanych wcześniej transmisji i odpalenia raz na jakiś czas filmu z dysku. Nie potrzebuje internetu. Od tego mam inne urządzenia.

Cena do 600 zl

Znalazłem Manta HD 8000 (9000), i nawet mi pasuje jej specyfikacja i nie mam więcej typów.
    Z fergusona się wyleczyłem...
    Jakieś na linuksie? - ale to drogie i nad potrzeby rozbudowane chyba?

Poradźcie coś drodzy koledzy bo mi dzieciaki bez bajek głowę urwą :)

0 3
  • #2 24 Cze 2013 09:05
    studisat
    Specjalista - lampowe odbiorniki radiowe

Hagis napisał:

Jakieś na linuksie? - ale to drogie i nad potrzeby rozbudowane chyba?

Masz kartę sparowaną z uszkodzonym tunerem.
    Aby użyć karty Polsatu w innym tunerze musisz mieć dostęp do starszego typu modułu CAM (tylko Allegro) i aktywowania karty na tymże module. Wtedy masz możliwość zdbobycia odpowiednich danych pozwalających uruchomić dostęp do kodowanych kanałów na innych tunerach - np. linuksowych.

Nie wiem czy w ogóle jest taka możliwość dla najnowszych kart z nowym ROM'em (4xx).