Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Briggs&Stratton Quantum - Gorący silnik odpalał bardzo opornie. Teraz nie o

24 Cze 2013 19:18 2826 1
  • Poziom 14  
    Przeczytałem ten temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1624115.html
    i w zasadzie mam już pewność, że padła cewka. Zrobiłem pomiar jak na filmiku i jest brak przejścia. Mam jednak problem z zakupem odpowiedniej cewki.

    Silnik to Briggs/Stratton tzm Quantum, model XTS 45

    obudowy

    Model Type Code

    127802 –1376-01 99050458

    Wg katalogu były montowane cewki

    802574

    lub 792640 i ta druga w dwóch wariantach. Sprzedawca ( sklep on -line) wymaga ode mnie, żebym określił, którą z tych cewek posiadam. Nawet podesłał mi

    Illustrated Parts List
    Model Series
    127800
    tyle, że nie jestem w stanie na podstawie rysunku określić jaka posiadam cewkę. Moja posiada zakutą końcówkę na końcu kabla pod świecę oraz gumowy kapturek osłonowy. jakiś numer, który nic nikomu nie mówi - 9912D
    Na diagramie, są owe cewki 333 oraz 333A.
    Czy ktoś może określić która posiadam i czy faktycznie nie są zamienne między sobą ? wszak to nie jest silnik rakietowy, tylko jednocylindrowiec i cewka ma za zadanie podanie iskry. Skro montowano raz jedne raz drugie, to chyba powinny być zamienne. Briggs&Stratton Quantum - Gorący silnik odpalał bardzo opornie. Teraz nie o
  • Poziom 14  
    Temat wyjaśniony. Obie cewki są ze sobą zamienne. Różnią się tylko tym, że jedna ma fajkę a druga kapturek. Najczęściej stosowana to 333