Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf iv tdi spadki mocy notlauf

darek02xx 25 Cze 2013 18:12 4818 16
  • #1 25 Cze 2013 18:12
    darek02xx
    Poziom 8  

    Witam,
    Jestem tu nowy....Posiadam Golfa IV 1.9 tdi 90 km o oznaczeniu ALH...
    Auto pod górę lub czasem na prostej drodzę wpada w jakiś tryb dziwny i słabo jedzie.... silnik bardziej buczy a turbo nie gwiżdże i bardzo powoli przyśpiesza ( przyśpiesza tak samo jak bym odłączył kostkę od czujnika doładowania ciśnienia) po zagaszeniu w trakcie jazdy i ponownym zapaleniu jest normalnie lecz nie na długo...dodam że jest
    nowa gruszka od turbiny , wężyki sprawdziłem, kupiłem i zamontowałem nową kostkę do czujnika doładowania ciśnienia bo stara nie łączyła...egr zaślepiony katalizator wycięty.
    pozdro.
    ps. Jestem z Tomaszowa Lubelskiego

    0 16
  • #3 25 Cze 2013 20:50
    tqmeh
    Poziom 19  

    Sprawdziłeś błędy? bez tego nic nie zdziałasz, z Twojego opisu wynika że przycinają Ci się kierownice turbiny o ile ona sama nie ma już dość (ale nie ma co przesądzać)
    Jeśli będą błędy wynikające z przeładowania - niedoładowania wiesz gdzie szukać

    0
  • #4 25 Cze 2013 20:51
    polonez15
    Poziom 33  

    Zawór N75 do sprawdzenia.

    0
  • Pomocny post
    #5 25 Cze 2013 21:05
    benyy1
    Poziom 17  

    do sprawdzenia jak wyżej czyli n75 oraz podciśnienie -szczelność, wydajność praca kierownic w turbo i czy jest dobrze ustawiona długość cięgna przy gruszce bo tam 1/4 obrotu nakrętki to dużo

    0
  • #6 25 Cze 2013 21:19
    polonez15
    Poziom 33  

    Można by rzec o logach bloków 003, 011...

    0
  • #8 25 Cze 2013 22:36
    polonez15
    Poziom 33  

    Chciałem to samo wcześniej napisać, ale myślę co tam, niech ma:P

    -1
  • #9 26 Cze 2013 18:26
    darek02xx
    Poziom 8  

    na vagu błąd czujnik doładowania ciśnienia w Kolektorze ssącym..... czujniki nowe i stare, kostka i czujnik na 1000% jest dobra....idę teraz i rozbiorę zawór n75 i go przeczyszczę bo znalazłem schemat jak to zrobić....będę pisał co i jak.... a jak na razie dzięki...

    0
  • #10 26 Cze 2013 19:17
    benyy1
    Poziom 17  

    błąd czujnika czy błąd ciśnienia napisz jaki

    0
  • #11 26 Cze 2013 21:07
    polonez15
    Poziom 33  

    Masz błąd przekroczona granica bo przeładowuje i przekracza granicę działania czujnika...

    0
  • Pomocny post
    #12 26 Cze 2013 21:38
    T5
    Admin grupy Samochody

    polonez15 napisał:
    Masz błąd przekroczona granica bo przeładowuje i przekracza granicę działania czujnika...
    Albo ma uszkodzony czujnik i przekłamuje...Vag jest + wiedzy brak= polecany mechanik w okolicy.

    0
  • #13 26 Cze 2013 22:01
    darek02xx
    Poziom 8  

    koledzy....
    czujniki doładowania ciśnienia ten po lewej stronie pod lampo prawej stronie w MK IV zmieniałem ze 9 sztuk chyba i kostki też i za każdym razem to samo....wyczyściłem zawór n75 tak jak należy w opisie na forum i wszystko okey....zrobiłem próbę trasę 15 km i niby jest dobrze nawet pod górę....zobaczę jutro jak będę jechał do pracy...
    Kolega tqmeh miał chyba rację.... odezwę się jutro...

    0
  • Pomocny post
    #14 26 Cze 2013 22:07
    polonez15
    Poziom 33  

    Tqmeh pisał o kierownicach spalin, ja pisałem o N75. Gubisz się w zeznaniach... Zrobiłeś w końcu czyszczenie N75 czy kierownic?

    0
  • #15 26 Cze 2013 23:14
    darek02xx
    Poziom 8  

    Rozebrałem zawór n75 i wyczyściłem go dokładnie miałem problem z złożeniem go szczelnie ale daliśmy z kolegą radę:)....nie był tragicznie zapchany.
    Jak narazie jest lepiej bo się nie zawiesza i kopa ma jak dobra 90-tka.
    A co do kierownic w turbinie to nie czyściłem ich (mimo to że golfa mam dwa lata) bo nie wiem jak i narazie chcę spróbować bez czepiania się turbiny....
    A w Tomaszowie Lubelskim ciężko o dobrego speca do TDI-ków...Jutro dam znać jak pojadę nim do pracy...

    0
  • #17 27 Cze 2013 18:03
    darek02xx
    Poziom 8  

    Witam....A więc temat uważam za zamknięty. A mianowicie po wyczyszczeniu n75 jest wszystko wporządku....nie łapie błędów nie zawiesza (nie wpada w Noutlfaul) jest wszystko okey. Dzięki wielkie koledzy...Pozdrawiam

    0