Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia.

GSMUnlock 10 Sty 2015 23:44 24804 62
  • #31
    robokop
    Moderator Samochody
    cichy1984 napisał:
    własnie naprawiłęm typowy jak sie okazuje bład ryżowych wyminiłem 2 elementy i juz e60 smiga fajnie. Niedługo sprawdze jeszcze na volvo FH13 2012r

    No to kolega się pochwali, co tam zdziałał?
  • PCBway
  • #32
    cichy1984
    Poziom 14  
    wymienione 2 elementy D701 i D703 na diode 1N4148 i BMW e60 smiga ladnie. Jescze to volvo opanowac i bede zadowolony jak nie to oddaje to coś :) Głownie zależało mi na volvo i dafie. Dodam że moje FH jest juz na OBD i bład w przejsciówce nie wchodzi w rachube.

    Czy podczas instalacji w kolejnosci CAR i pónij truc do trucka powinienem robic druga aktywacje ( pathowac) Plik XML czy moze byc ten plik od cars. Bo ja użyłem tego samego pliku. program widzi mi fejsa i tak jak pisałem łaczy sie przez funkcje eOBD to chyba nazywa sie fachowo - Generic
  • #33
    leonov
    Poziom 41  
    cichy1984 napisał:
    Czy podczas instalacji w kolejnosci CAR i pónij truc do trucka powinienem robic druga aktywacje ( pathowac) Plik XML czy moze byc ten plik od cars
    Musisz robić nową aktywację, są inne numery ID i KEY.
  • #34
    Oprysk Stonki
    Poziom 29  
    Panowie, macie jakieś lepsze zamienniki przekaźników do autocoma?
  • #35
    cichy1984
    Poziom 14  
    zrobiłem instalke od nowa i nadal bez zmian. CZy to normalka ze wykrywa go jako DS100 -VCP. Test przechodzi ok. Łaczy sie z oplami, grupa vag, BMW ale nadal nie moge go połaczyc z FH13. pewnie jutro bedzie daf 105 na placu to sie okaże czy chociaz z dafami sie to łaczy.
  • PCBway
  • #36
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.
    DS100 to stara głowica a CDP+ to program pod DS150.
    Tyle że tam są inne nr seryjne więc by Ci to nie przeszło przy instalacji do tego przy teście wykrył by że to inna głowica więc raczej tylko źle pokazuje.
  • #38
    kakol.radom
    Poziom 2  
    Witam.
    Zamiast kupować chłam tani na 2 płytkach i próbować poprawiać lepiej od razu kupujcie na jednej płycie zielonej.
    Łączy się bez problemowo z BMW E60, E90 i z Volvem FH13 czy z najnowszym FH4.
    Poprawnie obsługuje również Scanie 4 i R. Wszystkie Many i Dafy.
  • #39
    zonkil
    Poziom 31  
    kakol.radom napisał:
    Witam.
    Zamiast kupować chłam tani na 2 płytkach i próbować poprawiać lepiej od razu kupujcie na jednej płycie zielonej.
    Łączy się bez problemowo z BMW E60, E90 i z Volvem FH13 czy z najnowszym FH4.
    Poprawnie obsługuje również Scanie 4 i R. Wszystkie Many i Dafy.


    Tak tak a jak Ci padnie jednopłytowiec to życzę udanej naprawy.
    Jedyne dobre dwie płyty zawsze można ulepszyć i wymiana przekaźników o wiele prostsza.
  • #40
    kakol.radom
    Poziom 2  
    Niema problemu z naprawom.
    Jeżeli ktoś sobie nie radzi z naprawom moge się podjąć naprawy.
  • #41
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.
    Kolego sympatyczny, chciałbym Cię poinformować że producentów tego urządzenia w Chinach jest multum więc nie jest to tak jak myślisz że każdy jeden z jedną płytką PCB jest identyczny. Z tego powodu szukanie wersji z jedną płytką nie ma sensu.
    Przy naprawie lepszy 2 płytkowiec jak napisał kolega wyżej.
  • #42
    zonkil
    Poziom 31  
    grala1 napisał:
    Kolego sympatyczny, chciałbym Cię poinformować że producentów tego urządzenia w Chinach jest multum więc nie jest to tak jak myślisz że każdy jeden z jedną płytką PCB jest identyczny. Z tego powodu szukanie wersji z jedną płytką nie ma sensu.
    Przy naprawie lepszy 2 płytkowiec jak napisał kolega wyżej.


    W jednopłytowcach ciężko stwierdzić, który przekaźnik jest uszkodzony. Bardzo ciężko je wylutować nie uszkadzając innych wokół. Wymiana wszystkich jest nieopłacalna przy koszcie nowego rzędu 400zł.
  • #43
    marx232
    Poziom 14  
    Na jednopłytowych często robią się naprężenia i procki do przelutowania.
    Na dwupłytowych nie ma takich problemów i ewentualna wymiana np. przekaźnika jest prostsza.
    Ogólnie w Chinach nie ma dużo fabryk produkujących tylko multum sprzedających podających się za fabryki w CN.
    Niebieska płyta to przeważnie tańsze interfejsy, po zakupie na all..gro lepiej rozebrać i sprawdzić czy zwór z cyny nie ma w środku i zerknąć na luty na przekaźnikach, dodatkowo podciąć plastik od wewnątrz bo przycisk flight nie działa prawie nigdy.
    W zielonych mniej usterek, często jest jedna standardowa ważna do zrobienia.
    Ale dobry zielony to cena 2x w CN w zakupie
    Na all..gro mało kto otwiera interfejsy i coś tam grzebie przed sprzedażą.
    W około 80% jest coś do poprawienia.

    Soft 2014r2 to ściema.
  • #44
    grala1
    Specjalista grupy V.A.G.
    o czego jest ten przycisk flight?
    Czemu uważasz 2014 R2 za ściemę? Nie mówię że to nie prawda ale tak to już jest że kupujący dostają orgazmu jak widzą większe cyferki.
  • #45
    Oprysk Stonki
    Poziom 29  
    Nie ma problemu z wylutowaniem w tym sprzęcie przekaźników, trzeba po prostu korzystać z rozlutownicy.
  • #46
    zonkil
    Poziom 31  
    Powiem tak jeden czort czy niebieski czy zielony jakość wykonania taka sama ważne że działa. koszt tych urządzeń jest taki niski, że nie ma się co przejmować jakością.

    Co do przekaźników w jednopłytowcach to trzeba jeszcze stwierdzić który jest uszkodzony a jest ich 20 i załączają się jak chcą.

    Przycisk flight służy do nagrywania parametrów w czasie rzeczywistym na kartę microsd. trzeba ją sformatować FAT32 min 1GB i oczywiście poustawiać wszystko w programie.
  • #47
    marek majchrzak
    Poziom 19  
    s_czarny napisał:
    a pany na co zwrócić uwagę żeby go nie spalić przy truckach? miałem już jednego w obudowie "delfaja" i podpięty do pracującego dafa (zmierzone nap na gnieździe 28,5 V) się zjarał, koleś wymienił mi na autocoma zaklejonego "połer adapterem" i tego już nie chce spalić wiec chciałbym wiedzieć na co zerknąć i co ew. wymienić
    takto poki co to polacZyl sie ze scania 124 z abs-em i ecas-em, a edc nie chcial, dafa ebs-y tez łuknol i z edc tez nie chcial, i magnum dxi na volvie lyknol cale i edc ecas-a skrzynie ebs-y. tylko wszystko bez pracy silnika, czyli napiecie w okolicach 25V

    Żółtki wstawiają na zasilaniu elektrolity o niższym napięciu znamionowym niż fabryczne.
    Ewentualnie nie spełniają wymaganych norm.
    Sam mam ryżowego delphi`aja i już to przerabiałem.
  • #48
    piotrekwoj1
    Poziom 38  
    grala1 napisał:
    o czego jest ten przycisk flight?
    Czemu uważasz 2014 R2 za ściemę?


    Bo to jest 2013.3 z przerobioną bazą danych oraz zmieniona tapeta z numerem wersji. Nie jest to dokładnie to co w oryginalnym 2014.2 lub tak jak to było w starszych wersjach. Przycisk flight służy to zapisu danych na kartę pamięci.
  • #49
    nuder
    Poziom 11  
    robokop napisał:
    Nie wiem czemu, ale sprzęt ma problem z motronicami - i w BMW i w VW. Też tak się innym trafia?


    Dokładnie kolego Robokop, mam ten sam problem. Mój ma problemy z połączenim z grupą Vag. Często jest tak że np. łączy się ze sterownikiem silnika ale nie podaje nazw wyświetlanych wartości albo widoczne są tylko przez ułamek sekundy. Jak uporać się z tym problemem?
  • #50
    patryk44gks
    Poziom 15  
    Witam posiadam interfejs cdp z 2016r i posiada on funkcje nagrywania parametrów w czasie rzeczywistym może wiecie dokładnie jak to zrobić?
  • #51
    zonkil
    Poziom 31  
    Karta pamięci odpowiednio sformatowana i trzeba wgrać szablon na tą kartę.
  • #52
    patryk44gks
    Poziom 15  
    A podpowiedziałbyś jak dokładniej tą operacje wykonać?
  • #53
    grzebcio
    Poziom 11  
    Mam zieloną wersję 2 płytką i nie łączy się z 1.9 tdi co zrobić ?
    Jak poznać że diody d701 i d703 są do wymiany ?
  • #54
    zonkil
    Poziom 31  
    Wymień diody a uwalisz cały protokół ISO 9241
  • #55
    grzebcio
    Poziom 11  
    aa no ok. to co mam zrobić ?
  • #56
    domber12
    Poziom 1  
    Witam
    podpinam się do rozmowy to czyli wymieniać te diody czy nie ?
    mój łączy się ze wszytskim i wszystko ok tylko mam problem z polaczeniem z autami które posiadają linię K
    czy wystarczy zamienić te D703 i D701 diody zenera 5v na 1n4148?
    tutaj załączam zdjęcie innego użytkownika ale nie mogę tego ogarnąć, proszę o pomoc, czy zmieniać i czy te diody mam kupić czy zamienić (o ile dobrze zrozumiałem) tak jak napisał w opisie przy tym zdjęciu ten użytkownik?
    jak da rade proszę o zdjęcie i zaznaczyć skąd zamienić te diody i czy te dwie odlutowane muszę wlutować na miejsce tamtych?

    Pozdrawiam Wszystkich użytkwoników
    AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia.
  • #57
    zonkil
    Poziom 31  
    W tej wersji płytki 3.0 należy wstawić Zenery 30V albo 1N4148
  • #58
    Bieda z nędzą
    Poziom 31  
    Mam takie pytanie, czy ta płytka z przekaźnikami jest zamienna z inną? Chodzi mi o to, czy ta płytka, gdzie przekaźniki są wszystkie w jednej kupie zamieni się na tą, gdzie dwa są tak nieco z boku?
  • #60
    rudiszubert
    Poziom 19  
    A jak sprawdzić ,który przekaźnik uległ awarii w dwu płytkowym DS 150E ,niby ver. 3 ?