Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia.

GSMUnlock 25 Jun 2013 21:00 35580 89
Texa Poland
  • #1
    GSMUnlock
    Level 26  
    AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia.

    AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia.

    No i żółtki kolejny raz się popisały, nowa wersja PCB, jakosć wykonania poraża. Opisano jako Grade A+.


    Popraw sposób zamieszczenia zdjęć!
    [Z].
  • Texa Poland
  • #2
    opamp
    User under supervision
    Mam to wersje. Do poprawy luty na przekaźnikach.
    Fiat BMW Skoda Ford 206 łączy się bez problemów.
  • Texa Poland
  • #3
    GSMUnlock
    Level 26  
    Luty na przekaźnikach to nie wszystko.
    Zwróć uwagę na wykonanie samej płytki z jaką nie-starannością ją wykonano, lub też jest to odrzut (Grade B), następnie zasilanie z wtyku OBD nie jest w żaden sposób stabilizowane (!) i nie jest zabezpieczone, wręcz możliwe jest przebicie do gniazda połączeniowego USB (!) a USB nie lubi dostawać 5A 12V... Diody kontrolne świecą tylko 2 z 4 i jeszcze kilku dupereli się dopatrzyłem zaledwie w 2 sztukach.

    Jednym słowem masakra z pijanymi chińczykami.
  • #4
    grala1
    VAG group specialist
    Jestem Ciekaw czemu Chińczycy zacierają nazwy układów.
    Chyba przed drugim Chińczykiem bo nikt inny taniej tego nie zrobi.
  • #5
    opamp
    User under supervision
    Mam to samo wersje co ty gumy bo bokach ma. Poprawiłem luty i wszystko śmiga w mojej. Twoja niby fabryka ta sama. Są wersje co mają nie starte. Tam jest Atmega i 74..
  • #6
    BodeX64
    Level 2  
    Witam...mam prośbę, pomógł by ktoś z kolegów rozszyfrować układy, które na płytce pcb (wersja chińska) oznaczone są jako U300 oraz U1201 na mojej jest tylko miejsce pod nie. Zapomnieli wmontować ....

    Pozdrawiam Bogdan
  • #7
    jaek1970
    Level 16  
    Panowie może macie namiar lub jest ktoś z warszaway lub okolic , potrzebuje naprawić cdp czarne z czterema diodami . Wykonane jest faktycznie po druciarsku troszkę , jednak na moje potrzeby spisywało się przez 8 miesięcy dośc dobrze , jednak urwałem gniazdo usb z płyty polutowałem jednak nie lączy się z pojazdem wywala błąd braku zailania z gniazda .
    Proszę o informację .
    Pozdrawiam
  • #8
    opamp
    User under supervision
    U mnie 150zł z wysyłką.
  • #9
    artiii
    Level 15  
    Jeśli poszukasz to na Allegro jest kilku co się zajmują naprawą autocomów
  • #10
    s_czarny
    Level 11  
    a pany na co zwrócić uwagę żeby go nie spalić przy truckach? miałem już jednego w obudowie "delfaja" i podpięty do pracującego dafa (zmierzone nap na gnieździe 28,5 V) się zjarał, koleś wymienił mi na autocoma zaklejonego "połer adapterem" i tego już nie chce spalić wiec chciałbym wiedzieć na co zerknąć i co ew. wymienić
    takto poki co to polacZyl sie ze scania 124 z abs-em i ecas-em, a edc nie chcial, dafa ebs-y tez łuknol i z edc tez nie chcial, i magnum dxi na volvie lyknol cale i edc ecas-a skrzynie ebs-y. tylko wszystko bez pracy silnika, czyli napiecie w okolicach 25V
  • #11
    dylan1
    Level 19  
    matko boska, sale chińskie klony czy już nikt nie pracuje na legalnym sprzęcie ?
  • #12
    s_czarny
    Level 11  
    Czyli nikt nic nie wie na ten temat?
    pozdrawiam.
  • #13
    BanTir
    Level 15  
    mam tą samą wersję i dokładnie tak samo się łączy jak u kolegi:

    Quote:
    takto poki co to polacZyl sie ze scania 124 z abs-em i ecas-em, a edc nie chcial, dafa ebs-y tez łuknol i z edc tez nie chcial, i magnum dxi na volvie lyknol cale i edc ecas-a skrzynie ebs-y. tylko wszystko bez pracy silnika, czyli napiecie w okolicach 25V


    Szkoda, bo akurat do Scanii bardzo by się przydał. Miałem go na odpalonym silniku i nic się nie działo. Co jak co, ale powtarzalność produktu jak widać chinole mają:P
    Wymyślił może ktoś przez ten czas jak go trochę ulepszyć? No i co powinno się kryć pod układem U203, którego w tej wersji brakuje:D

    Jeśli chodzi o osobówki łączy się pięknie, nawet forda dźwiga, choć czasami któryś moduł potrafi nie zaskoczyć, ale ogólnie daje rade. Nie ze wszystkim łączy się w Manie, silnik, abs zawieszenie daje radę, ale jakieś bardziej zaawansowane to już nie.
  • #14
    jack_sztywny
    Level 11  
    GSMUnlock wrote:
    AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia.

    AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia. AutoCom CDP+ - Clone China kolejne wcielenia.

    No i żółtki kolejny raz się popisały, nowa wersja PCB, jakosć wykonania poraża.



    Opisano jako Grade A+.


    Popraw sposób zamieszczenia zdjęć!
    [Z].[/color]


    Witam.

    Mam identyczny sprzęt , ale niestety nie robi mi BMW E60.
    Poprawiałem luty na przekaźnikach i nic , nie łączy się z żadnym sterownikiem.
    Możesz coś poradzić ?
  • #16
    miler80
    Level 34  
    manim wrote:
    a na jakiej wersji czyzby 2.13.3 ?

    Ta wesja nie robi E60? Bo kiedyś nie mogłem ruszyć takiej sztuki na tej wersji choć w spisie ją ma.
  • #19
    piotrekwoj1
    Level 39  
    Mam pewne sugestie co do bmw e60 ale dam znać co i jak jak potwierdzę podejrzenia :-)
  • #20
    przemek25l
    Level 29  
    K.... Czy nikt już nie pracuje na legalnym oprogramowaniu. Jak to czytam to sie zastanawiam czy macie coś legalnego. Potem klient do mnie przyjeżdża i się chwali że za wpięcie płaci 20zl. Wiecie jak to sie nazywa? Zazynanie naszej branży.
  • #21
    piotrekwoj1
    Level 39  
    Kolego co z tego że sie wepnie i tyle bo wiekszość tylko tyle potrafi.
  • #22
    przemek25l
    Level 29  
    Ale klient nie wie ze on ma klona za500 zł a ty masz aktualizacje za 5000zl. Chcesz aby klient normalnie zapłacił a on patrzy na ciebie jak byś go chciał wydymac. Jakbyśmy używali normalnego oprogramowania to nie było by tyle postów na temat bo mi sie nie łączy. Następną. Sprawą jest to ze kupują buraki tester za 500zl i podpinaja wszystkim w okolicy za darmo bo nie ma kosztów. Ogólnie jestem za tym aby nie pomagać tym którzy oficjalnie tutaj jadą na klonach a dla osób które chcą pomocy żeby zamieszczali scan lub zrzut ekranu na którym będzie widoczny numer licencji.
  • #23
    zonkil
    Level 31  
    GSMUnlock wrote:
    Luty na przekaźnikach to nie wszystko.
    Zwróć uwagę na wykonanie samej płytki z jaką nie-starannością ją wykonano, lub też jest to odrzut (Grade B), następnie zasilanie z wtyku OBD nie jest w żaden sposób stabilizowane (!) i nie jest zabezpieczone, wręcz możliwe jest przebicie do gniazda połączeniowego USB (!) a USB nie lubi dostawać 5A 12V... Diody kontrolne świecą tylko 2 z 4 i jeszcze kilku dupereli się dopatrzyłem zaledwie w 2 sztukach.

    Jednym słowem masakra z pijanymi chińczykami.


    Napięcie nie jest stabilizowane? Przecież cała głowica pracuje na 5V na wejściu jest stabilizator LM2575 który przyjmuje od 7 do 40V. Pierwsze słyszę o przeskakiwaniu 12V między układami. Największym problemem jest brak separacji galwanicznej na USB. Taka przypadłość jest także w oryginalnych urządzeniach.

    jaek1970 wrote:
    Panowie może macie namiar lub jest ktoś z warszaway lub okolic , potrzebuje naprawić cdp czarne z czterema diodami . Wykonane jest faktycznie po druciarsku troszkę , jednak na moje potrzeby spisywało się przez 8 miesięcy dośc dobrze , jednak urwałem gniazdo usb z płyty polutowałem jednak nie lączy się z pojazdem wywala błąd braku zailania z gniazda .
    Proszę o informację .
    Pozdrawiam


    Taka naprawa na pewno nie wyniesie 150zł. Myślę, że max 50zł

    s_czarny wrote:
    a pany na co zwrócić uwagę żeby go nie spalić przy truckach? miałem już jednego w obudowie "delfaja" i podpięty do pracującego dafa (zmierzone nap na gnieździe 28,5 V) się zjarał, koleś wymienił mi na autocoma zaklejonego "połer adapterem" i tego już nie chce spalić wiec chciałbym wiedzieć na co zerknąć i co ew. wymienić
    takto poki co to polacZyl sie ze scania 124 z abs-em i ecas-em, a edc nie chcial, dafa ebs-y tez łuknol i z edc tez nie chcial, i magnum dxi na volvie lyknol cale i edc ecas-a skrzynie ebs-y. tylko wszystko bez pracy silnika, czyli napiecie w okolicach 25V


    Kondensator na wejściu musi być na napięcie powyżej 24V przeważnie pakują 50V.
  • #24
    marx232
    Level 14  
    "Kondensator na wejściu musi być na napięcie powyżej 24V przeważnie pakują 50V"


    Niestety nie tylko kondensator ..... więcej w zasilaniu baboli jest na płycie.
  • #25
    cichy1984
    Level 14  
    Witam
    kupiłęm oststnimi czasy DS150 - 2 płytki niebieskie. Podłaczałem jak do tej pory do BMW E60 nie łaczy sie z żadnym sterownikie, ale eOBD sie łaczy, dzis test na Ciezarówce Volvo FH13 2012r przez OBD to samo dzila tylko komunikacja na EOBD czy to wina fejsa czy cos z programem ?
  • #27
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Wina interfejsu. Większość tych urządzeń jest źle wykonana.
  • #28
    cichy1984
    Level 14  
    własnie naprawiłęm typowy jak sie okazuje bład ryżowych wyminiłem 2 elementy i juz e60 smiga fajnie. Niedługo sprawdze jeszcze na volvo FH13 2012r
  • #29
    MAN Electronics
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To sprawdź jeszcze czy będzie tak kolorowo z MAN-em i Renault. Uważaj na kalibracja, może Cię potem więcej kosztować niż samo urządzenie.
  • #30
    cichy1984
    Level 14  
    niestety FH nadal sie nie łaczy dziła tylko diagnosa eOBD. Dodam że to FH to juz na złaczu OBD 12.2012r według programu to juz FH (4) ale i tak nie widzi żadnego sterownika. w poniedziłek lub wtorek bede miał daf-a 105 jesli na nim tez nie podziłą to fejs do du....