Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaki skaner wybrać do nasłuchu cb radia.

wertiko7 26 Jun 2013 20:47 5571 11
    wertiko7
    Level 14  
    Witam , nie jestem radio amatorem i proszę was pomoc w wybraniu skanera nasłuchowego do samochodu, chcę nasłuchiwać tylko rozmowy kierowców z radia cb. Nie potrzebuje cb radia ponieważ nie będe używał mikrofonu i cb jest dla mnie za duże .
    Potrzebuje dobrego skanera do nasłuchu cb z możliwością podłączenia do gniazda zapalniczki w aucie.

Dodano po 7 [minuty]:

Może też być jakieś cb radio ręczne.
    wertiko7
    Level 14  
    Jestem laikiem w tych tematach, dlatego proszę o pomoc. Poprostu potrzebuje jakiegoś dobrego urządzenia przenośnego,[dlatego wymieniłem skaner] chcę słuchać tylko informacji od kierowców co sie dzieje na drogach.Ważne żeby podłączyć lepszą antene .
    tomiok
    Level 33  
    Ja bym polecił jako małe radio tą Cobrę 75 WX ST, lub MIDLAND ALAN 42 MULTI
    Dedykowany skaner wyjdzie dużo drożej.
    internick
    Level 35  
    Uniden:

- BC72XLT (model na rynek USA)

- BC92XLT (j.w.);

- USC230

Icom:

- IC-R5

- IC-R6

Alinco:

- DJ-X7
    Ravir
    Level 13  
    Ważne pytanie skaner ma być ręczny przewoźny czy stacjonarny ? :)

W przypadku pasm CB - NIE WARTO inwestować w "czysty" odbiornik - lepiej kupić zwykłe CB Radio :)

Jeśli ręczniak to polecam Intek H-520 Plus - równolegle go użyszkodnikowałem z Alan'em 42 - Intek jest znacznie lepszy. Po półroku Alana spyliłem a Inteka mam nadal - mija już 3 rok - co więcej używam go jako radia samochodowego - mam gruszkę i antenę samochodową. Jako, że często przesiadam się do różnych samochodów w których nie ma CB.

Bardzo łatwo przełącza się (odblokowuje) wszyskie "czterdziestki" - ładnie chodzi. Niejet najtańszy ale nie żałuję wydanej kasy.
    wertiko7
    Level 14  
    Wolałbym przenośny.
    Ravir
    Level 13