Witam , nie jestem radio amatorem i proszę was pomoc w wybraniu skanera nasłuchowego do samochodu, chcę nasłuchiwać tylko rozmowy kierowców z radia cb. Nie potrzebuje cb radia ponieważ nie będe używał mikrofonu i cb jest dla mnie za duże .
Potrzebuje dobrego skanera do nasłuchu cb z możliwością podłączenia do gniazda zapalniczki w aucie.
Jestem laikiem w tych tematach, dlatego proszę o pomoc. Poprostu potrzebuje jakiegoś dobrego urządzenia przenośnego,[dlatego wymieniłem skaner] chcę słuchać tylko informacji od kierowców co sie dzieje na drogach.Ważne żeby podłączyć lepszą antene .
Ważne pytanie skaner ma być ręczny przewoźny czy stacjonarny ?
W przypadku pasm CB - NIE WARTO inwestować w "czysty" odbiornik - lepiej kupić zwykłe CB Radio
Jeśli ręczniak to polecam Intek H-520 Plus - równolegle go użyszkodnikowałem z Alan'em 42 - Intek jest znacznie lepszy. Po półroku Alana spyliłem a Inteka mam nadal - mija już 3 rok - co więcej używam go jako radia samochodowego - mam gruszkę i antenę samochodową. Jako, że często przesiadam się do różnych samochodów w których nie ma CB.
Bardzo łatwo przełącza się (odblokowuje) wszyskie "czterdziestki" - ładnie chodzi. Niejet najtańszy ale nie żałuję wydanej kasy.
Chyba zdecyduje się na INTEK H-520 Plus. Czy możecie podpowiedzieć jaką najlepszą antenę dokupić do tego radyjka z dobrym uchwytem magnetycznym do auta.
I jak długo radio może pracować na bateriach ?
Raczej unikał bym baterii - najlepiej kupić DOBRE akumulatory NIMH o dużej pojemności. Przyczym nalezy pamietać, że 2000 mAh Eneloop jest więcej "warte" niż 4000 mAh "NoName" z Allegro
Ja używam na zmianę Philips 2700 mAh, Sanyo 2700mAh, Eneloop 2550mAh - polecam też akusy GP - używalem 2500mAh i radziły sobie doskonale.
Czasu dokladnie Ci nie podam, bo jakośc nie zwracałem na to uwagi - jak się kończyło zasilanie to wkładałem świeży komplet - ogólnie i wystarczało na długo - ale nie prowadziłem zwykle jakichś intensywnych operacji.