Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak wykonać przenośną ładowarkę do telefonu? (bateria: 5400mah)

Dravic 27 Cze 2013 11:29 4758 10
  • Poziom 7  
    Witam.

Posiadam baterię 5400mah pasująca do Samsung Galaxy Note + obudowę, ale jako, że telefonu nijak nie posiadam, jest mi ona kompletnie zbędna (wygrałem w konkursie internetowym, losowaniu).

Leży sobie od pół roku nierozpakowana ale ostatnio wpadłem na pomysł że mógłbym na wakacje przygotowac potężny akumulator - przenosna baterie do ladowania mojego leciwego HTC Evo 3D (1700mah pod obudową).

Ale jestem kompletnym laikiem z wszelkiej masci elektrotechniki i innej fizyki stosowanej x)

Dodam że doswiadczenia tez nie mam bowiem niedawno stuknęło mi dopiero 16 lat.

Czy mógłby ktoś wyjaśnic krok po kroku jak zbudowac cos takiego, ewentualnie podpowiedziec gdzie szukac pomocy?

Z góry dziękuję.

Oto bateria, którą posiadam i kompletnie jej nie potrzebuję. (jak ktos jest zainteresowany, to mogę odsprzedac zanim ją rozpakuję, nie ma sprawy =) a bez ladowarki przezyje :D):

http://www.mugen-power-batteries.com/mugen-po...or-samsung-galaxy-note-with-battery-door.html
  • Poziom 7  
    Oczywiscie ze chce cos zrobic ale moge sprzedac jesli ktos jest zainteresowany, osobiscie kupca nie znalazlem bo zaden ze znajomych nie ma tego telefonu wiec bateria jest kompletnie do niczego mi nie potrzebna.

=)

Przepraszam ze nie wyjasnilem tej kwestii od razu:

Tak, chcę zbudować ładowarkę przenośną.
  • Pomocny post
    Poziom 28  
    Witam
    Skoro, jak sam napisałeś, jesteś laikiem w kwestiach elektroniki, nie proponuję ci budowania całej elektroniki o rezystorka (bo, jak zapewne się domyślasz, taka ładowarka jakąś elektronikę musi posiadać).