Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Micra K11 N-CVT 1993r. - Wysokie obroty w trybie D i R skrzynia N-CVT

Kyrzan 29 Cze 2013 14:04 2211 0
  • #1
    Kyrzan
    Poziom 15  
    Mam autko z 1993 r., ze skrzynią N-CVT i silnikiem 1.0
    Moja Micra czasami potrafiła szarpać a nawet zgasnąć podczas pierwszych minut jazdy.
    Na początku wymieniłem filtr paliwa, sprawdzałem kable i świece, kopułkę. W końcu wyczyściłem przepustnicę
    Efekt był taki że problem szarpania i gaśnięcia powracał po jakimś czasie.
    Zdecydowałem się na regenerację przepustnicy
    Polutowałem co było do polutowania poskładałem i auto odpaliło.
    Tylko że ma wysokie obroty w trybie D i R
    Na P i N obroty spadają do normalnych
    Po przestawieniu na D od razu podskakują, gdy zacznę jechać to są w normie. Podczas jazdy jest wszystko OK.
    Samochód mam rozpędzony, puszczam gaz i obroty są na niskim poziomie.
    Gdy zatrzymam się (skrzynia w trybie D) obroty skaczą do góry i wtedy czasami potrafi zapalić się kontrolna N-CVT
    Do tej pory nigdy nie zapaliła się kontrolka N-CVT.
    Wg mnie te wysokie obroty sprawiają że kontrolka się zapala. Gdy zwalczę obroty to pewnie nie będzie się zapalała.

    Jak ustawić wolne obroty w trybie D?
    Gdy przewajchuję skrzynię PRND i DNRP to z P na R obroty skaczą do góry, z R na N spadają do normalnego poziomu, potem z N na D znowu skaczą