Mam autko z 1993 r., ze skrzynią N-CVT i silnikiem 1.0
Moja Micra czasami potrafiła szarpać a nawet zgasnąć podczas pierwszych minut jazdy.
Na początku wymieniłem filtr paliwa, sprawdzałem kable i świece, kopułkę. W końcu wyczyściłem przepustnicę
Efekt był taki że problem szarpania i gaśnięcia powracał po jakimś czasie.
Zdecydowałem się na regenerację przepustnicy
Polutowałem co było do polutowania poskładałem i auto odpaliło.
Tylko że ma wysokie obroty w trybie D i R
Na P i N obroty spadają do normalnych
Po przestawieniu na D od razu podskakują, gdy zacznę jechać to są w normie. Podczas jazdy jest wszystko OK.
Samochód mam rozpędzony, puszczam gaz i obroty są na niskim poziomie.
Gdy zatrzymam się (skrzynia w trybie D) obroty skaczą do góry i wtedy czasami potrafi zapalić się kontrolna N-CVT
Do tej pory nigdy nie zapaliła się kontrolka N-CVT.
Wg mnie te wysokie obroty sprawiają że kontrolka się zapala. Gdy zwalczę obroty to pewnie nie będzie się zapalała.
Jak ustawić wolne obroty w trybie D?
Gdy przewajchuję skrzynię PRND i DNRP to z P na R obroty skaczą do góry, z R na N spadają do normalnego poziomu, potem z N na D znowu skaczą
Moja Micra czasami potrafiła szarpać a nawet zgasnąć podczas pierwszych minut jazdy.
Na początku wymieniłem filtr paliwa, sprawdzałem kable i świece, kopułkę. W końcu wyczyściłem przepustnicę
Efekt był taki że problem szarpania i gaśnięcia powracał po jakimś czasie.
Zdecydowałem się na regenerację przepustnicy
Polutowałem co było do polutowania poskładałem i auto odpaliło.
Tylko że ma wysokie obroty w trybie D i R
Na P i N obroty spadają do normalnych
Po przestawieniu na D od razu podskakują, gdy zacznę jechać to są w normie. Podczas jazdy jest wszystko OK.
Samochód mam rozpędzony, puszczam gaz i obroty są na niskim poziomie.
Gdy zatrzymam się (skrzynia w trybie D) obroty skaczą do góry i wtedy czasami potrafi zapalić się kontrolna N-CVT
Do tej pory nigdy nie zapaliła się kontrolka N-CVT.
Wg mnie te wysokie obroty sprawiają że kontrolka się zapala. Gdy zwalczę obroty to pewnie nie będzie się zapalała.
Jak ustawić wolne obroty w trybie D?
Gdy przewajchuję skrzynię PRND i DNRP to z P na R obroty skaczą do góry, z R na N spadają do normalnego poziomu, potem z N na D znowu skaczą