Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Diagnostyka Peugeot 307 - PP2000

01 Lip 2013 14:15 9777 10
  • Poziom 8  
    Witam.
    Jak widać na wstępie jestem w zupełności początkujący dlatego gdybym popełniał jakieś błędy w korzystaniu to proszę mnie poprawiać.

Jestem właścicielem Peugeota 307 i niedawno kupiłem sobie interfejs wraz z diagnostyką PP2000. Po podłączeniu interfejsu niby wszystko działa sprawnie, jednak mam kilka problemów z którymi nie radzę sobie (głównie ze względu na to że nie chcę nic popsuć) a chciał bym to opanować.
    Zarówno kalkulator ABS i ESP oraz układ kierowniczy ze wspomaganiem - nie odpowiadają.
    W peugeocie posiadam tez dach panoramiczny (zasuwany roletą) którego diagnostyka też nie odpowiada.

Mógł by ktoś dać wskazówki dotyczące tego jak sobie poradzić z tymi problemami?
  • Poziom 35  
    Prawdopodobnie sprzedawca interfejsu. Byćmoże interfejs kiepski, zdarzały się takie,.
  • Poziom 8  
    Może i tak, a może mieć to coś wspólnego z BSI? wiem że wcześniejszy właściciel (lub sprzedawca) grzebał w aucie ponieważ przebieg na liczniku i ten wyświetlany na kompie różni się, ponadto w 2008 roku ktoś kasował jakiś błąd wpisując stan licznika większy niż jest obecnie...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    za cały sprzęt dałem 800zł, patrząc po cenach za jakie są sprzedawane nie powinien być jakiś kiepski (zwłaszcza tym się sugerowałem kupując go za tą cenę)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Czyli raczej nic z tego nie będzie? A gdzie i w jakiej kwocie można kupić dobry interfejs?
  • Poziom 8  
    Mam tez pytanie czy ktoś zajmuje się przerabianiem / poprawianiem takich kiepskich interfejsów?
  • Poziom 12  
    Ja mam interfejs za 350zł i działa jak trzeba.
  • Poziom 8