Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Diagnostyka Peugeot 307 - PP2000

tomek336 01 Jul 2013 14:15 10869 10
    tomek336
    Level 9  
    Witam.
    Jak widać na wstępie jestem w zupełności początkujący dlatego gdybym popełniał jakieś błędy w korzystaniu to proszę mnie poprawiać.

Jestem właścicielem Peugeota 307 i niedawno kupiłem sobie interfejs wraz z diagnostyką PP2000. Po podłączeniu interfejsu niby wszystko działa sprawnie, jednak mam kilka problemów z którymi nie radzę sobie (głównie ze względu na to że nie chcę nic popsuć) a chciał bym to opanować.
    Zarówno kalkulator ABS i ESP oraz układ kierowniczy ze wspomaganiem - nie odpowiadają.
    W peugeocie posiadam tez dach panoramiczny (zasuwany roletą) którego diagnostyka też nie odpowiada.

Mógł by ktoś dać wskazówki dotyczące tego jak sobie poradzić z tymi problemami?
    bartek_j
    Level 35  
    Prawdopodobnie sprzedawca interfejsu. Byćmoże interfejs kiepski, zdarzały się takie,.
    tomek336
    Level 9  
    Może i tak, a może mieć to coś wspólnego z BSI? wiem że wcześniejszy właściciel (lub sprzedawca) grzebał w aucie ponieważ przebieg na liczniku i ten wyświetlany na kompie różni się, ponadto w 2008 roku ktoś kasował jakiś błąd wpisując stan licznika większy niż jest obecnie...
    User removed account
    User removed account  
    tomek336
    Level 9  
    za cały sprzęt dałem 800zł, patrząc po cenach za jakie są sprzedawane nie powinien być jakiś kiepski (zwłaszcza tym się sugerowałem kupując go za tą cenę)
    User removed account
    User removed account  
    tomek336
    Level 9  
    Czyli raczej nic z tego nie będzie? A gdzie i w jakiej kwocie można kupić dobry interfejs?
    tomek336
    Level 9  
    Mam tez pytanie czy ktoś zajmuje się przerabianiem / poprawianiem takich kiepskich interfejsów?