Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

astra 1.6 16v x16xel - prośba o ocene mapki lpg wysoki mnożnik!

MikolajF16 02 Lip 2013 09:35 2103 5
  • #1 02 Lip 2013 09:35
    MikolajF16
    Poziom 2  

    astra 1.6 16v x16xel - prośba o ocene mapki lpg wysoki mnożnik!

    wysoki mnożnik! niewiem czy tak może pozostać.....

    Dodano po 2 [godziny] 2 [minuty]:

    dodam że to są ustawienia gazowników którzy zakładali instalacje gazową

    z tego co się dowiedziałem to mnożnik jest strasznie wysoki .... i niewiem czy tak zostawić czy zmieniać coś.....

    a najważniejsze czy silnik nie psuje się szybciej przez takie ustawienia? a sonda prawdopodobnie nie jest podłaczona pod sterownik (stag 200_4) ponieważ są puste pola w parametrach w rubrykach od sonda lambda.....???

    1 5
  • #2 02 Lip 2013 17:47
    matimon22
    Poziom 25  

    Do poprawy. Mnożnik o dużo za duży. Za małe dysze.

    0
  • #3 03 Lip 2013 06:14
    MikolajF16
    Poziom 2  

    ale czy to ustawienie psuje silnik ?

    bo doszłem do wniosku że chyba prawdopodobnie nie psuje....instalacja zakładana była w kwietniu 2008 roku, na takim ustawieniu jeździł więc 5 lat! (najpierw brat a od 3 lat ja użytkuje auto)

    z silnikiem nie było problemów.....choć było kilka razy gdzieś 2 miesiące temu takie coś
    odpalam auto na zimnym silniku i po zmianie biegu na drugi obroty zamiast delikatnie spadać nie zmieniają się trzymają się około 2 000 obrotów dość długo a po pewnym czasie wskakują na wyższy poziom około 2600 obrotów pochodził tak z pół minuty i wszystko wróciło do normy - było tak kilka razy teraz jest okey....

    nie ma błędów o zapętlaniu a auto na lpg jeździ dobrze...więc czy zmieniać ??
    gdzieś wyczytałem że przy zbyt ubogiej mieszance lpg temperatura jest wyższa w cylindrze i może pójść uszczelka pod głowicą to prawda ? a problem z tymi obrotami to być może początek końca uszczelki pod głowicą ??

    0
  • #4 03 Lip 2013 13:16
    AC SA
    Poziom 10  

    MikolajF16 napisał:
    a problem z tymi obrotami to być może początek końca uszczelki pod głowicą ??

    Być może jest to tylko problem z zabrudzonym silniczkiem krokowym.
    MikolajF16 napisał:
    ale czy to ustawienie psuje silnik ?

    Jeśli samochód nie jeździ na ubogiej mieszance to takie ustawienie nie psuje silnika, jednak zdecydowanie zalecam dokonanie poprawek.

    0
  • #5 03 Lip 2013 15:02
    M. S.
    Poziom 34  

    Długi czas wtrysku to długi czas "trzymania" cewki wtryskiwacza, to większe nagrzewanie się cewki, to większa szansa uszkodzenia wtryskiwacza.

    0
  • #6 05 Lip 2013 22:55
    MikolajF16
    Poziom 2  

    a gdyby jeździł na ubogiej mieszance to ecu nie zmieniło by parametrów?

    a jeśli nie byłoby zmienić i dalej byłoby ubogo to czy kontrola błędu by się nie paliła czasami?

    narazie tak zostawiłem....sprawdzę jakie mam spalanie lpg i zobaczę co dalej,
    falowanie obrotów znów się pojawiło na zimnym silniku na benie i na lpg tak samo, gdy temp dochodzi do 50-90st wszystko ok

    krokowy wyczyszczę ale zanim to sprawdzę czy nie zasysa lewego powietrza...
    pozdrawiam

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo