Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Wpięcie złej pamięci RAM-czarny obraz,spalona płyta główna?

zielona co zrobić 02 Jul 2013 13:03 10341 21
    zielona co zrobić
    Level 8  
    Witam,na wstępie chciałam zaznaczyć że jest to mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję że umieściłam go w odpowiednim dziale.Jestem zielona w te klocki dlatego zwracam się o pomoc kogoś doświadczonego.
    Otóż wczoraj wpięłam złą pamięć ram do mojego komputera którą dostałam od kupla wcześniej pytałam czy nic się nie stanie,lecz on myśląc że mam jeden ram który wypne i wstadzę jego odpowiedział że nie (mam dwie kości).
    Po wpięciu i włączeniu komputera przyciskiem,chodził 2 sekundy i wyłączał się,monitor czarny ,zielona dioda nie świeciła więc pomyślałam że to może zasilacz.Wyjęłam go i dokładnie odkurzyłam.Pomogło na tyle żę komputer nie wyłączał się jużpo 2 sekundach a chodził lecz czarny obraz nadal był,a wiatraki się kreciły.

W nocy z kumplem próbowaliśmy następujących rzeczy:
    *wpinaliśmy inne (tym razem dobre) kostki
    *wymieniliśmy inny zasilacz
    *wyjeliśmy baterie biosu na pół godziny
    *próbowaliśmy uruchomić komputer bez jednego ramu,beż żadnego ramu
    nic nie pomogło.

Nie słychać było żadnych dźwięków pikania,zielona dioda wogóle nie świeci (tylko jedna czerwona),czarny obraz tak jakby monitor był zepsuty a nie jest.Wiatraki normalnie chodzą. Nie wiem co mam zrobić,moje pytanie brzmi czy spalona płyta główna zawsze wygląda gołym okiem że jest spalona i czy zazwyczaj towarzyszy jej dym i smród? Czy gdybym chciała wymienić z mojego drugiego komputera płyte główną na co powinnam zwrócić uwagę,czy może nie pasować? (mój komputer jest bardzo stary lecz mam drugi nie działający komputer też stary więc mogę spróbować coś jeszcze podmienić).
    Z góry dziękuję za odpowiedzi i zainteresowanie bo ja już nie wiem co mam zrobić.
    Richter
    Level 31