Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Membrany (fajne i dobre) 30-to centymetrowe wraz z zawieszeniem.

05 Mar 2005 14:06 738 2
  • Poziom 12  
    Nie wiem czy ktoś już sie pytał czy nie ale napisze mi ktoś gdzie moge dostać jakieś fajne, dobre membrany 30-to centymetrowe wraz z zawieszeniem ???
    Z gory wielkie dzieki, tylko jeśli mógłbym prosić, piszcie konkretnie ok?
    Narazie...