Witam!
Sprawa wygląda następująco:
Do nagłośnienia jest zespól, który ma dosyć nietypowy setup, i nie do końca wiem jak to ogarnąć.
Otóż do nagłośnienia jest
a) Fortepian, z tym że podczas grania musi być na fontach sygnał czysty z mikrofonów, i jednocześnie, z dodatkowych przez komputer (efekty) na front będzie przechodzić
Zaproponowałem tutaj dwa mikrofony Shure KSM44 na "dół" i "górę" strun, jako czysty sygnał, i jeden SM81 po środku do tego komputera z efektami.
b) Misy dźwiękowe (4 duże, brzmiące nisko, i jedna malutka wysoko).
Tutaj, artysta mi mówił że do tej pory, nagłaśniane to było tak, że między misami stawiał 2 mikrofony. Poszedłem tym tropem, i zaproponowałem 2x e906 pomiędzy dużymi misami, choć w sumie nie wiem czy się nadają do tego... I na tą malutką SM57. (Dodam, że misy stoją na podłodze sceny..)
c) Gongi...
Więc tak, jest gong tam tam, i fen.
Gong wybrzmiewa na środku dołem, na brzegach górą.
Moja propozycja, dół e906, góra SM57.
Generalnie jak widzicie uparłem się na tego shura 57 i sennka 906. I to tylko i wyłącznie dlatego że mam bardzo małe doświadczenie, siedziałem z tymi muzykami, rozmawialiśmy przy herbatce i dochodziliśmy do wniosków różnych stąd moje(słabe) propozycje...
Chciałbym się was poradzić, jak Wy byście to zrobili,bo domyślam się że mój set jest kompletnie do niczego... Ale ciągle się uczę i wasze porady nie pójdą na marne.
Jeszcze kwestia jedna, bo wiem że propozycje mik. nie zależą tylko od tego "bo tak ma być" lecz od tego co zespół gra. No to tutaj link to posłuchania:
http://www.youtube.com/watch?v=N6stlpw3Nog
p.s Nie pytam was o sposób nagłośnienia tych instrumentów bo to ja i tak nie kręcę tego zespołu(mam inny) ale poprosili mnie o poradę w sprawie stricte jakie dać mikrofony
Sprawa wygląda następująco:
Do nagłośnienia jest zespól, który ma dosyć nietypowy setup, i nie do końca wiem jak to ogarnąć.
Otóż do nagłośnienia jest
a) Fortepian, z tym że podczas grania musi być na fontach sygnał czysty z mikrofonów, i jednocześnie, z dodatkowych przez komputer (efekty) na front będzie przechodzić
Zaproponowałem tutaj dwa mikrofony Shure KSM44 na "dół" i "górę" strun, jako czysty sygnał, i jeden SM81 po środku do tego komputera z efektami.
b) Misy dźwiękowe (4 duże, brzmiące nisko, i jedna malutka wysoko).
Tutaj, artysta mi mówił że do tej pory, nagłaśniane to było tak, że między misami stawiał 2 mikrofony. Poszedłem tym tropem, i zaproponowałem 2x e906 pomiędzy dużymi misami, choć w sumie nie wiem czy się nadają do tego... I na tą malutką SM57. (Dodam, że misy stoją na podłodze sceny..)
c) Gongi...
Więc tak, jest gong tam tam, i fen.
Gong wybrzmiewa na środku dołem, na brzegach górą.
Moja propozycja, dół e906, góra SM57.
Generalnie jak widzicie uparłem się na tego shura 57 i sennka 906. I to tylko i wyłącznie dlatego że mam bardzo małe doświadczenie, siedziałem z tymi muzykami, rozmawialiśmy przy herbatce i dochodziliśmy do wniosków różnych stąd moje(słabe) propozycje...
Chciałbym się was poradzić, jak Wy byście to zrobili,bo domyślam się że mój set jest kompletnie do niczego... Ale ciągle się uczę i wasze porady nie pójdą na marne.
Jeszcze kwestia jedna, bo wiem że propozycje mik. nie zależą tylko od tego "bo tak ma być" lecz od tego co zespół gra. No to tutaj link to posłuchania:
http://www.youtube.com/watch?v=N6stlpw3Nog
p.s Nie pytam was o sposób nagłośnienia tych instrumentów bo to ja i tak nie kręcę tego zespołu(mam inny) ale poprosili mnie o poradę w sprawie stricte jakie dać mikrofony
