Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Viessman - Z kranu z zimną wodą przez parę minut leci ciepła woda

Piotr-W 03 Jul 2013 16:49 3597 11
    Piotr-W
    Level 9  
    Witam mam problem mam w kotłowni piec olejowy Viesman Vitola 111, nie wiem co się dzieje od jakiegoś czasu z kranu z zimna wodą przez parę minut leci ciepła.
    Co to może być?
    gersik
    Level 33  
    Zamknij ciepłą wodę przy wymienniku i sprawdź jak dalej leje się ciepła woda to może zła izolacja rur. Z czego wykonana jest instalacja C.W.U?
    Piotr-W
    Level 9  
    Całość instalacji jest zrobiona w pcv w izolacji.
    Ale wczoraj słyszałem że w piecu może być uszkodzona wężownica, a to już chyba grubsza sprawa i większe wydatki.
    W0jtek92
    Level 37  
    Mnie to pasuje za uszkodzony zaworek zwrotny w kotle, zamknij zawór jak kolega wyżej napisał i powinno to ustać.
    Piotr-W
    Level 9  
    Jestem laikiem w tych sprawach, powiedzcie jak wygląda i gdzie go znajdę?
    piracik
    Moderator of Heating systems
    Uszkodzony zawór zwrotny i żeby to sprawdzić to należałoby zamknąć zawór zimnej wody wchodzącej do zasobnika, a nie jak kolega wyżej napisał zawór ciepłej wody.
    Przy okazji wymiany zaworu wyregulować należy ciśnienie w naczyniu przeponowym o ile takie istnieje w Twojej instalacji.

Piotr-W wrote:
    laikiem w tych sprawach

Zrób zdjęcie rur wchodzących do zasobnika to powiemy Ci co trzeba wymienić i gdzie zakręcić.
    Piotr-W
    Level 9  
    Przesyłam zdjęcia
    Viessman - Z kranu z zimną wodą przez parę minut leci ciepła woda Viessman - Z kranu z zimną wodą przez parę minut leci ciepła woda
    Viessman - Z kranu z zimną wodą przez parę minut leci ciepła woda Viessman - Z kranu z zimną wodą przez parę minut leci ciepła woda Viessman - Z kranu z zimną wodą przez parę minut leci ciepła woda
    piracik
    Trochę mało widać na tych Twoich fotkach.