Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MIG 170 półautomat inwerterowy MAG migomat MAGNUM

04 Lip 2013 17:24 46677 81
  • Poziom 14  
    Witam.
    Wiem, że już było sporo tematów na ten temat lecz miałbym pytanie do kolegów z forum. Jestem początkujący i chciałbym kupić migomat do drobnych prac przy moim samochodzie i jak będzie trzeba to jeszcze coś innego. Ogólnie to chcę używać spawarki hobbystycznie. Chciałbym zapytać kolegów co sądzicie o spawarce takiej jak w temacie? Znalazłem ją na aukcji w znanym serwisie aukcyjnym. ( nr. aukcji 3349289575 )
    PARAMETRY TECHNICZNE

napięcie zasilania: 1~230 V 50/60 Hz
    wymagane zabezpieczenie prądowe: 16 A
    prąd spawania: 50 - 170 A
    moc maksymalna 5,5 kVA
    napięcie spawania: 16,5 - 22,5 V
    cykl spawania MIG/MAG 170A/40% , 120A/100%
    średnica drutu spawalniczego: 0,6-0,8 mm
    waga: 15 kg

Charakterystyka urządzenia:

• 2-rolkowy mechanizm podajnika drutu
    • płynna regulacja natężenia prądu spawania
    • płynna regulacja prędkości podawania drutu
    • tryb pracy 2-takt

Pisze, że jest inwerterowa, ciekaw jestem czy można sie nią zainteresować, czy lepiej w tej cenie kupić migomat transformatorowy.
    Może ktoś z kolegów ma taką spawarkę i może się wypowiedzieć na jej temat.
    Czy może kupić inny migomat w cenie do 800zł.
    Proszę o porady.
  • Osprzęt kablowy
  • Poziom 14