Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polo 6n2 1.4 AUD - Spadek mocy

04 Lip 2013 22:04 2892 3
  • Poziom 28  
    Witam,

    polo 1,4 AUD 2001, 180tyś km.
    Wymienione świece i przewody, filtr paliwa. Wyczyszczona odma i przepustnica.
    Odpinany akumulator do wymontowania poduszki.

    Po odpaleniu błędy:
    16684 Wykryto przerwę zapłonu - jakikolwiek cylinder
    16688 Cylinder #4- wykryto przerwę zapłonu

    Skasowane, wykonana adaptacja przepustnicy Vag-iem.
    Przejechane 300km, błędy nie występują.

    Zauważalny jest jednak spadek mocy (podczas przyśpieszania), w szczególności na wyższych biegach. Prędkość maksymalną auto osiąga.
    Obroty biegu jałowego 800-840.

    Co można jeszcze sprawdzić? czy przewody zapłonowe są jednakowe konstrukcyjnie? Czy do każdego cylindra jest inny przewód?
  • Poziom 9  
    Z tego co mi wiadomo przewody tylko długościowo się nakłada by nie były za bardzo napięte ale może się kabel urywać przy końcu przy fajce. najlepiej tez przeczyszczać w kopułce i palcu i popsikać preparatem do poprawy styków.
  • Poziom 28  
    Dziś sprawdziłem wskazania na biegu jałowym:

    Polo 6n2 1.4 AUD - Spadek mocy

    1) Nie podobała mi się temperatura powietrza zasysanego.
    Okazuje się, że pod osłoną filtra dolotowego prawdopodobnie nie przełącza klapka ciepłe/zimne powietrze. (Od spodu, tam gdzie czerwony okrąg), gdyż nie czuć przepływu powietrza wężem dolotowym.

    Polo 6n2 1.4 AUD - Spadek mocy

    Czy termostacik sterujący klapką jest dostępny oddzielnie?

    2) Mam błąd:
    P1425- Zawór odpowietrzający zbiornik N80 Zwarcie do masy-(Sprawdzany na nowym zaworze)
    P17834- Zawór odpowietrzający zbiornik N80 obwód otwarty- Po odpięciu zaworu

    Jedna strona jest podpięta pod +12 po stacyjce, druga biegnie do sterownika pin 14.
    We wtyczce elektrozaworu +12 jest ok.
    Pomiar zwarcia i ciągłości multimetrem pokazuje wszystko ok;
    Po odpięciu zaworu i włączeniu silnika, na wtyczce zaworu pojawia się około 8V. Czy nie za mało?? Czy nie ma za dużego spadku napięcia w sterowniku?

    ME7.5.10 Bosch

    3) We wtyczce na sterowniku mam zaśniedziały pin 59. Czy jest to pin od wtryskiwacza?

    Polo 6n2 1.4 AUD - Spadek mocy