Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 2.8 - szybko łapie temperature,czy to termostat,uszczelka,zapowietrzony?

buko06 05 Lip 2013 15:58 2820 6
  • #1 05 Lip 2013 15:58
    buko06
    Poziom 20  

    Witam.

    Niedawno kupiłem Audi A4 2.8 Quattro 95r

    Problem polega na tym że samochód po 2-3km drogi łapie już temp wody 90C.
    Kupiony samochód zalany był wodą, zalałem płynem odpowietrzyłem go następującym sposobem ( rozgrzanie do 90C odkręcenie korka wlewu płynu do chłodnicy właczenie nawiewów na szybę) temp po minucie od 90 dochodzi do 110C i płyn wylewa. Na odkręconym korku podnosi się poziom w zbiorniku cofa się płyn. Ostatnio nawet stanąłem 2 minuty na czerwonym świetle i wybiło mi płyn. Wentylator chłodnicy chodzi cały czas na takich samych obrotach czy to normalne ?? Co radzicie? czy to uszczelką pod głowicą? Termostat? czy może zapowietrzony układ ? Termostat z pompą wody wymieniany był ok 20 tyś km temu.
    Samochod przy normalnej pogodzie w trasie utrzymywał temp 90C nie ważne od stylu jazdy,ale przy 30C upale w mieście temp rosła do 110.
    Wczoraj przytrafiło mi się że nawet na trasie złapał 110C i nieważne jaka była prędkość i obroty silnika temp nie chciała spaść...

    0 6
  • Pomocny post
    #2 05 Lip 2013 16:05
    Sołtys_Elbląga
    Poziom 31  

    Sprawdź, czy chłodnica gorąca, potem sprawdzasz czy masz ciśnienie w układzie, potem jak masz wątpliwości to robisz test na CO2 w układzie.

    0
  • #3 05 Lip 2013 20:53
    buko06
    Poziom 20  

    chłodnica gorąca, lecą ciepłe nawiewy, ciśnienie na cylindrach ok, czy to może być wina sprzęgiełka wiskotycznego ? bo wentylator nie przyspiesza,chodzi cały czas wolno, podłaczyłem na chwile wiatrak od klimy i wtedy temp silnika nie przekroczy 90C

    0
  • #5 10 Lip 2013 18:25
    buko06
    Poziom 20  

    Nie moge znaleść odpowietrzników...
    na podszybiu przy nagrzewnicy ida 2 grube węże i jeden do środka do samochodu nie ma nic więcej ... Miedzy v-kami a dokładniej ??

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jutro bede brał sie za wymianę sprzęgła wiskotycznego bo przy rozgrzanym silku da się je zatrzymać więć mam nadzieje ze w koncu wentylator zacznie chodzić tak jak powinien tylko zostaje teraz kwestia odpowietrzenia całego układu...

    0
  • #6 10 Lip 2013 20:41
    endriu233
    Poziom 21  

    Tak jak kolega "T5" napisał; 100% jest odpowietrznik na rurce na podszybiu, jak tam nie odpowietrzysz to będzie gotował płyn za każdym razem.

    0
  • #7 08 Gru 2013 18:21
    mario1924
    Poziom 10  

    Upewnij się czy chłodnica jest nie zapchana i co z tym wentylatorem udało coś ci się zrobić ?

    0