Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Zasilacze UPS
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Restartowanie komputera - pytanie odnośnie zasilacza.

06 Lip 2013 16:21 1677 9
  • Poziom 2  
    Witajcie. Mam problem z analiza mojego zasilacza tzn. nie znam się za bardzo jakie powinny być napięcia itd... Przesyłam wam screena z programu CPUID HWMonitor i bardzo bym prosił o odpowiedz czy wszystko jest w porządku z zasilaczem.
    Dodam że screena zrobiłem podczas ok. 15 min grania. Zasilacz - Volcano 750 W.

Restartowanie komputera - pytanie odnośnie zasilacza.
  • Zasilacze UPS
  • Poziom 31  
    Napięcia mierzymy miernikiem.
  • Poziom 2  
    Kurcze, będzie problem. Niestety nie posiadam miernika. :(
  • Zasilacze UPS
  • Poziom 31  
    To kup albo pożycz. 20 zł na miernik to mama powinna dać...
  • Poziom 2  
    Mama jednak nie da... Ale postaram się miernik załatwić jutro ;). Jeszcze mam pytanie odnośnie tego czy da radę zwiększyć (w biosie, albo jakimś programem) max. temp CPU i GPU, tzn. chodzi mi o tą temp. po której przekroczeniu następuj awaryjne wyłączenie/zrestartowanie komputera które chroni dany element przed spaleniem ?
  • Poziom 16  
    Na pewno da sie ustawić próg alarmu, wyłaczania chyba nie. Tak czy inaczej na pewno chcesz to zrobić? Jak będziesz miał pecha to i tak się wyłączy ale już na zawsze:P W każdym razie będziesz mógł grilla przy okazji zrobić:D
  • Poziom 32  
    Wg tego co zalaczyles masz Quada Q8400, ktory przy 1.25V grzeje ci sie do prawie 70 st.C
    Wniosek jest taki, ze albo masz syf na radiatorze, albo brak przeplywu powietrza w obudowie albo niezmieniana od wiekow paste termo. Przy takim malutkim napieciu i stockowym chlodzeniu temperatura nie powinna przekraczas 55-60st.C nawet w cieple dni. Rozkrec i to ogarnij - powinno byc znacznie lepiej.