Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Autoalarm wariuje! INFERNO firmy AMT.

05 Mar 2005 20:51 1896 7
  • Poziom 26  
    wiam!
    problem dotyczy alarmu INFERNO firmyAMT
    Otóż kupiłem dwa takie same zestawy i jeden załozyłem u siebie w BMW E-36 a drugi w OPLU ASTRZE I kombi u kolegi i problem dotyczy właśnie opla!
    mianowicie co jakis czas notorycznie rozprogramowują sie piloty i w dodatku często zawiesza się cały alarm! po otwarciu zamków drzwi pilotem dioda powinna przestać mrugać a tym czasem nawet otwarcie drzwi nie zmienia tego stanu, dioda nadal mruga.

    poszukując przyczyny tego zachowania podmieniłem alarmy w obu autach i co ciekawe, drugi alarm zachowywał się identycznie.
    Natomiast ten rzekomo niesprawny alarm w BMW chodził jak najbardziej bez zarzutu!
    piloty też były zmieniane.

    wniosek?
    przyczyna leży gdzies w podłączeniu lub w instalacji OPLA
    wygląda to jakby sterownik łapał jakies błędy czy zakłócenia, ale nie znam ich źródla
    lecz zachowania te zdażają sie średnio raz w tygodniu,w pozostałym czasie wszystko działa poprawnie!
    wszelkie podłączenia sprawdziłem ponownie i wszystko jest dobrze,
    zmieniliśmy nawet akumulator na nowy ze wzgledu na możliwe spadki napięcia, niestety bez efektu!
    alternator jest też sprawny! usterka zdaża się przeważnie w momencie otwierania auta po postoju ...

    prosze o wszelkie wskazówki od osób montujących alarmy lub tych które spotkały się z podobna sytuacją we własnym aucie

    pozdrawiam wszystkich
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 12  
    Sprobuj odlaczyc w tym Oplu kable laczace - centralke alarmową i kierunkowskazy, bo slyszalem o podobnym problemie przez to - lub poprzez instalacje centralnego zamka polaczonego z centralką alarmową.
    Nie zaszkodzi sprobowac, a moze pomoze :)
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 26  
    centralny jest sterowany po przez przekaźnik, a w dodatku próbowałem
    to wyeliminować i na sterowanie przekaźnika założyłem diody na otwieranie i zamykanie, ale bez powodzenia!
    jutro odłącze kierunki i zobaczę

    może jeszcze ktoś ma jakieś wskazówki bo widzę że moze to być wina OPLA
  • Poziom 28  
    witam,
    podobny przypadek miałem w astrze przyczyną okzała sie źle podpieta masa "wzieta" ze wspornika "szpicledera"po przełąćzeniu na słupek problem ustąpił .
    pozdrawiam Andrzej
  • Poziom 26  
    zasilanie jest podpiete bezpośrednio do akumulatora,więc ta kwestia odpada!
    ale dzięki wszystkim za zainteresowanie
  • Poziom 12  
    Rozumiem ze autoalarm podpioles bezposrednio do akumulatora, ale jak piszesz ze czasami rozbrojenie alarmu nie dziala (otwarcie drzwi dioda mruga) to moze oznaczac ze czujnik drzwiowy zle kontaktuje (onpowinien podac mase) albo jest problem z masa auta akumulator-karoseria moze byc luzny pasek masowy warto tez sprawdzic mase karoseria-silnik juz w kilku autach masa z akumulatora na karoserie zjadla mi sporo czasu a to w sumie podstawa
  • Poziom 26  
    dioda powinna przestać mrugać zaraz po otwarciu zamków pilotem jeszcze przed otwarciem drzwi! a czujniki są sprawne bo oświetlenie działa poprawnie! a cała masa alarmu jest na akumulatorze>
  • Poziom 29  
    Musisz sprawdzić połączenia to ewidentnie tego wina. Nie ma innej możliwośći. Alarmy te reagują tak właśnie w przypadku złej masy lub sasilania. Wypad pilotó też jest tym spowodowany. Wyjaśnił mi to sam właściciel firmy AMT gdyż to mój znajomy. Dzieje się tak gdyż jezt zmienny kod kelloq. Musisz posprawdzać wszystkie łączenia jak i wtyczkę co wchodzi do alarmu. Sprawdź miernikiem jaką masz rezystancję między akumulatorem a np czujnikiem drzwi. POZDRAWIAM

    Dodam że zasilanie nie dotyczy tylko masy ale również +12V