Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Livebox - zrywanie połączenia

06 Lip 2013 19:59 2775 4
  • Poziom 2  
    Problem z Liveboxem - zrywanie połaczenia
    Witam, mam problem z Liveboxem - zrywa on często połaczenie w niespodziewanym momencie, przy czym są dni:
    -kiedy działa dobrze,
    - kiedy zrywa połączenie raz,
    - kiedy połączenie przerywa się nawet kilka razy na godzinę przy czym utrata połączenia trwa kilka minut, co jest niezwykle istotne gdy gram w gry on-line, a szalony internet to uniemożliwia.
    Zauważyłem także że połączenie częściej się zrywa, gdy na zewnątrz robi się ciepło bo gdy gram w okresie chłodniejszym to livebox nie zrywa połączenia (jeżeli już się to zdarza to raz na tydzień i utrata połączenia trwa zaledwie kilka sekund). Liveboxa wymieniałem już 3 razy i problem wciąż się powtarza. Nie wiem czy wina leży po stronie kabla od telefonu, którego część leży on pod panelami i nie tak łatwo się tam dostać w kilka minut, czy może jest inna przyczyna.
    Jeżeli mam zmienić dostawcę internetu bądź urządzenie (jeśli rozwiązanie problemu nie będzie możliwe), to jaką opcję polecacie?
    Dane techniczne:
    System operacyjny: Windows 7
    Prędkość Neostrady: 10 MB/s
    Procesor: AMD Athlon II X4 640 3 GHz
    Nie znam się dobrze na tych sprawach więc przepraszam za ew. chaotyczne fragmenty tekstu mam nadzieję że będzie teraz łatwiej mnie zrozumieć.
  • Poziom 27  
    Najlepiej zadzwoń pod 801 505 505. Tam uzyskasz informacje na temat zgłaszania usterek, naprawy. Być może uda się naprawić tę usterkę przez instrukcje podawane przez konsultanta tp. W innych wypadkach do domu przyjeżdża serwisant.
  • Poziom 43  
    Witam,
    reklamuj poprzez Info-Linię Orange - 801 505 505 - a po połączeniu słuchaj objaśnień automatu i wybieraj podpowiadane cyfry aż dotrzesz do konsultanta.
    Temu powiedz, że Neostrada zrywa Tobie połączenie i żądasz sprawdzenia Twojej linii telefonicznej przez serwisanta (przybędzie on do mieszkania, a wcześniej umówi się z Tobą), a na co ów konsultant powinien przyjąć takie zlecenie i poinformować Ciebie o numerze tego zlecenia.
    Gdybyś trafił na konsultanta-ignoranta, a który by Tobie tego odmówił, to postrasz go skargą na niego na Błękitną Linię nr 19393 - a co przeważnie skutkuje.
    Dlatego też na początku, jak konsultant przedstawi się Tobie, to zapisz sobie jego imię i nazwisko, a jak nie zrozumiesz, to pytaj o to aż do skutku.
    Zaś w przypadku "rzucenia słuchawką" przez konsultanta - bywają tacy - na ową Błękitną Linię dzwoń niezwłocznie ze skargą co Cię tam spotkało.

    Swego czasu miałem to samo, proste sprawdzanie, i zdalne, przez konsultanta nie wiele dawało, co jakiś czas zrywało mi połączenie, aż za którymś razem wymusiłem - strasząc zerwaniem Umowy oraz polubownym sądem przy UKE - kompleksowe sprawdzenie mojej linii telefonicznej; od mieszkania, poprzez szafkę w piwnicy, szafę na ulicy oraz połączenie mojej linii na centrali telefonicznej (wszystko kablem oraz znaczna tego część pod ziemią) do centralowego modemu.
    Serwisant u mnie w w domu oraz w piwnicy poprawił kilkanaście połączeń przewodów linii telefonicznej i - jak mi mówił - najpierw zrobił to na centrali telefonicznej.
    Od tego czasu nie wiem co to jest zrywanie połączenia przez Neostradę z Livebox'em.
    Co ciekawe, w czasie przed w/w generalnymi poprawkami, mój stary modem-router Barricade SMC7904WBRA-N radził sobie dobrze przy takim kiepskim stanie linii, a Livebox 2.0 nie.

    Pozdrawiam
  • Poziom 2  
    Dziękuje bardzo za radę, był u mnie rano monter, sprawdzał liveboxa, następnie gniazdko telefoniczne i stwierdził że mi narasta tłumienie, po czym oświadczył że idzie sprawdzić "puszkę" na korytarzu po czym do tej chwili nie wrócił (prawdopodobnie sprawdzał coś w centrali, ale mógł mnie po prostu w konia zrobić i opuścić). Obecnie miałem dwa zerwania połączenia ale myślę że to jest związane z tymi pracami. Jeżeli Livebox znów zacznie świrować to dam znać i zedytuję posta

    @edit
    Znów zrywa połączenie w sposób nienormalny...
  • Poziom 43  
    Brightman napisał:
    [ .. ]

    @edit
    Znów zrywa połączenie w sposób nienormalny...
    Zgłaszaj ponownie - patrz wyżej i nie ustępuj im.