Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Play Station 3 - podłączenie do monitora oraz głośników

marcinos2209 06 Lip 2013 20:11 1314 4
  • #1 06 Lip 2013 20:11
    marcinos2209
    Poziom 6  

I ja również podepnę się pod temat. Mam już od jakiegoś czasu PS3 ale nie mam możliwości częstego grania na dobrym telewizorze (zajęty przez staruszków). Ostatnio zakupili mi monitor komputerowy LED Samsung S22B150. Problem jest taki że nie wiem co zrobić aby podłączyć pod taki monitor konsole (jest tylko wejście RGB) żeby pograć. No i co zrobić żeby był dźwięk bo monitor ten nie ma wbudowanych głośników. Gdzieś wyczytałem że można zakupić jakieś dodatkowe okablowanie...Chciałbym się dowiedzieć jakie i jak je podłączyć żeby mieć obraz i dźwięk (np na głośnikach komputerowych bądź słuchawkach). Proszę o wytłumaczenie tej całej sprawy w sposób bardzo zrozumiały gdyż jestem trochę zielony jeśli chodzi o te tematy :) Pozdrawiam :)

0 4
  • #2 07 Lip 2013 17:49
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

marcinos2209 napisał:
    Samsung S22B150. Problem jest taki że nie wiem co zrobić aby podłączyć pod taki monitor konsole

Dowcip polega na tym, że konsola ma TYLKO HDMI jako wyjście wizyjne, a monitor ma TYLKO VGA jako wejście wizyjne, by to razem podłączyć potrzebujesz:
    http://www.conrad.pl/websale7/?Ctx=%7bver%2f7...t_index=SHOP_AREA_37572_0410006&otp1=tablink3
    z tego konwertera puścisz też dźwięk na 2 RCA na wyjściu.
    Pamiętaj tylko, że ani obraz nie będzie z takiego połączenia na monitorze HD, bo HDMI to standard cyfrowy, a VGA to standard analogowy i wzajemnie nie jest to ze sobą kompatybilne, a dźwięk będzie też tylko stereo.

0
  • #3 07 Lip 2013 21:21
    marcinos2209
    Poziom 6  

dzięki za odpowiedź...szkoda tylko że taki drogi ten konwerter :( nie da się tego zrobić w jakiś inny i tańszy sposób??

0
  • Pomocny post
    #4 07 Lip 2013 21:30
    KOCUREK1970