Witam wszystkich
Temat tyczy się Scenica z 2005 roku z silnikiem 1.6.16 v z kołem zmiennych faz firmy delphi.
Koło zostało zmienione na nowe. Samochód dobrze odpala, silnik na biegu jałowym pracuje cicho i posiada odpowiednią moc. Problem zaczyna się objawiać przy około 2000 obrotów wtedy zaczyna być słyszalny odgłos tyrkotania z okolicy rozrządu. Zawór sterujący KZFR podmieniony na nowy bez efektu.
Pytanie co mogę i powinienem jeszcze posprawdzać przed reklamacją tego koła. Czy do odkręcania i dokręcania tego koła delphi jest jakaś specjalna blokad?Posiadam zestaw master benzyna HP
http://www.zup.com.pl/produkt/renault-silniki-benzynowe-i-diesel-1-2-do-2-0-multi-setI
ale nie ma możliwości założenia blokady do odkręcania.
Jeszcze jedno czy powodem tyrkotania może być nie ustawienie koła znaczkiem do góry przy dokręcaniu? Proszę o wszystkie sugestie. Pozdrawiam
Temat tyczy się Scenica z 2005 roku z silnikiem 1.6.16 v z kołem zmiennych faz firmy delphi.
Koło zostało zmienione na nowe. Samochód dobrze odpala, silnik na biegu jałowym pracuje cicho i posiada odpowiednią moc. Problem zaczyna się objawiać przy około 2000 obrotów wtedy zaczyna być słyszalny odgłos tyrkotania z okolicy rozrządu. Zawór sterujący KZFR podmieniony na nowy bez efektu.
Pytanie co mogę i powinienem jeszcze posprawdzać przed reklamacją tego koła. Czy do odkręcania i dokręcania tego koła delphi jest jakaś specjalna blokad?Posiadam zestaw master benzyna HP
http://www.zup.com.pl/produkt/renault-silniki-benzynowe-i-diesel-1-2-do-2-0-multi-setI
ale nie ma możliwości założenia blokady do odkręcania.
Jeszcze jedno czy powodem tyrkotania może być nie ustawienie koła znaczkiem do góry przy dokręcaniu? Proszę o wszystkie sugestie. Pozdrawiam