Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

nc+ i moduł CAM - Rozdzielenie anteny

karoo14 08 Lip 2013 21:02 3756 8
  • #1 08 Lip 2013 21:02
    karoo14
    Poziom 8  

Witam, odrazu na wstępie dodam że jestem w tym zielony. A teraz opisze sytuację. Wiec tak, znajomy kupił sobie NC+ z mediaBox+. Ale w ofercie nc+ nie ma polsatu sport, wiec dokupil modem CAM własnie z tym kanałem. Wkładam modem do złacza i według instrukcji powiniennem podażać ja instrukcjami na ekranie, ale nic sie nie pojawia. Jak jest właczony modem to normalnie działa TV a jak wyłaczony to szum. Ogladajac filmiki na YT od samsunga (taki ma znajomy tv, modelu dokladnego nie znam, ale na 100% ma złacze CAM) wywnioskowalem ze trzeba podlaczyc antene,bo skadś ten kanał musi brać. Wiec tu się rodzi moje pytanie, jak rozdzielić kabel od satelity żeby szedł do TV i modemu. Czytalem troche o tym i wszedzie problemem był 1 kabel 2 lub 3 telewizoty. I czytałem ze potrzeba zasilaczy dodatkowych itd.. Nigdzie nie znalazłem mojego problemy dlatego pisze. Czy jest jakiś łatwiejszy sposób żeby to działalo? Jak tak to jaki? Czy potrzeba dodatkowy zasilacz do rozdzilacza (podobno osłabia sygnał i jakość)?

0 8
  • #2 08 Lip 2013 21:28
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

karoo14 napisał:
    modem CAM

Jak już to moduł CAM.
    karoo14 napisał:
    Ale w ofercie nc+ nie ma polsatu sport, wiec dokupil modem CAM własnie z tym kanałem

Gdzie to niby kupił?,
    przecież ten program nie jest sprzedawany na sztuki!.
    Jak już to zakupił PAKIET od CP.
    karoo14 napisał:
    Wiec tu się rodzi moje pytanie, jak rozdzielić kabel od satelity żeby szedł do TV

I oczywiście My wiemy jaki to jest model tv.....?,
    czy ten tv ma w ogóle dekoder DVB-S2 w sobie (dekoder satelitarny)?.
    karoo14 napisał:
    Czy jest jakiś łatwiejszy sposób żeby to działalo? Jak tak to jaki?