Witam w busie VW T4 1.9 TD 1999r. (silnik z pompą wtryskową na linkę) pali mi bezpiecznik 10A nr 15.
Wg schematu bezpiecznik ten zasila "po stacyjce" następujące obwody :
- Czujnik prędkości (3pinowy w skrzyni biegów) ,
- Elektrozawór sterujący EGR-em oraz
- Moduł sterowania o oznaczeniu na obudowie 137 i nr 701 906 123,
( nie wiem dokładnie i tu proszę o sprostowanie czym ten moduł steruje ?, niektórzy nazywają go modułem grzania świec lecz wg mnie moduł grzania świec to co innego i znajduje się pod maską ...
Proszę podpowiedzcie mi czy szukać tego modułu I wymienić go ?
a może macie pomysł przerobić to , bo pompa jest na linkę to gdy gaśnie silnik to tam tylko może tracić zasilanie zaworu paliwa nic więcej tam nie wpływa na gaśnięcie jeśli dobrze to rozumiem.
Posprawdzałem wszystko tj:
Odłączyłem czujnik prędkości oraz elektrozawór egr a także później odciąłem nawet kable zasilające te 2 elementy aby być pewnym że wiązka biegnąca w komorze silnika nie robi zwarcia i dalej problem występuje .
Objawia się tak że podczas obciążenia silnika np 70km/h bezpiecznik przepala się i auto gaśnie, także bywa na postoju gdy testowałem dając szybko i gwałtownie pedał gazu w podłogę tak samo bezpiecznik się przepala....
Wg schematu bezpiecznik ten zasila "po stacyjce" następujące obwody :
- Czujnik prędkości (3pinowy w skrzyni biegów) ,
- Elektrozawór sterujący EGR-em oraz
- Moduł sterowania o oznaczeniu na obudowie 137 i nr 701 906 123,
( nie wiem dokładnie i tu proszę o sprostowanie czym ten moduł steruje ?, niektórzy nazywają go modułem grzania świec lecz wg mnie moduł grzania świec to co innego i znajduje się pod maską ...
Proszę podpowiedzcie mi czy szukać tego modułu I wymienić go ?
a może macie pomysł przerobić to , bo pompa jest na linkę to gdy gaśnie silnik to tam tylko może tracić zasilanie zaworu paliwa nic więcej tam nie wpływa na gaśnięcie jeśli dobrze to rozumiem.
Posprawdzałem wszystko tj:
Odłączyłem czujnik prędkości oraz elektrozawór egr a także później odciąłem nawet kable zasilające te 2 elementy aby być pewnym że wiązka biegnąca w komorze silnika nie robi zwarcia i dalej problem występuje .
Objawia się tak że podczas obciążenia silnika np 70km/h bezpiecznik przepala się i auto gaśnie, także bywa na postoju gdy testowałem dając szybko i gwałtownie pedał gazu w podłogę tak samo bezpiecznik się przepala....