Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pierwsze autko do kwoty 4 tys. złotych

llight 11 Lip 2013 18:53 6798 46
  • #1 11 Lip 2013 18:53
    llight
    Poziom 6  

Wiem, że takich tematów było sporo ale liczę na indywidualną poradę. Szukam autka do 4 tys. w miarę bezawaryjnego (jestem nowicjuszem w kwesti motoryzacji), żeby nie zżerał mojego portfela na paliwo. Jestem świeżo po odebraniu prawka, mam 21 lat więc zależy mi żeby autko nie zżarło moich funduszów również na opłaty. Tym bardziej że jestem o dziwo pierwszym kierowcom w rodzinie, więc nie mam żadnych zniżek. Z góry dziękuję za porady.

-1 29
  • #2 11 Lip 2013 19:09
    krocze
    Poziom 25  

llight napisał:
    w miarę bezawaryjnego

Ciężko dostać coś takiego w takiej cenie. Tu najlepiej upatrywać się czegoś młodego. Ciekawą propozycją jest tu Fiat Albea - prosta kontrukcja, części tanie, auto mało znane, przez to niekatowane, mała pojemność 1.25l liczona w OC jako 1.3, więc i OC nie będzie tak duże. Spalanie na trasie ok 5 litrów, średnio ok. 6 przy normalnej jeździe. Citroen Saxo 1.5 Diesel oszczędny, cichy i nawet wygodny, ale trzeba uważać na tylną belkę skrętną, bo nie każdy regeneruje, stąd niektórzy życzą sobie nawet 1500pln, a niektórzy 700pln, aczkolwiek brak umiejętności wynika z lenistwa mechaników lub braku narzędzi. Pali na trasie nawet poniżej 4 litrów, średnio 5 litrów. Jeżeli OC to priorytet to poszukaj sobie Matiza, niska pojemność, prowadzi się lepiej, niż Tico i do 100km/h jest nawet możliwe spokojne podróżowanie. Spalanie zbliżone do Albei.

0
  • #3 11 Lip 2013 19:37
    elemen_th
    Poziom 29