Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Acer Aspire One D270 - Nie znalezione karty.(WiFi)

jasio33 11 Lip 2013 20:04 10278 19
  • #1 11 Lip 2013 20:04
    jasio33
    Poziom 5  

Witam mam taki problem, zakupiłem nie dawno Acer Aspire One D270 i postanowiłem zrobić formata ponieważ strasznie mulił posiadam windows 7 Home Premium 32bit.
    Po zainstalowaniu pierwsze co próbowałem zainstalować sterowniki wifi. No ale niestety wszystkie sterowniki które pobrałem nie działają tak że te s strony Acer.
    Po instalacji jedynie co to ukazał się dymek "Nie znaleziono karty." w czym może być problem ?

Proszę o pomoc bo w tych sprawach jestem zielony.

• #2 11 Lip 2013 20:05
    miecho18
    Spec od komputerów

Wrzuć screen z menedżera urządzeń.

• #3 11 Lip 2013 20:05
    steganos
    Poziom 29  

Może wyłączyłeś wi-fi w biosie, albo skrótem na klawiaturze. Daj screena z managera urządzeń.

• #4 11 Lip 2013 20:12
    RADU23
    Moderator - Komputery Serwis

jasio33 napisał:

Po zainstalowaniu pierwsze co próbowałem zainstalować sterowniki wifi.

Pierwsze co to instaluje się sterowniki chipsetu. Następnie karta graficzna,dźwiękowa i dopiero cała reszta.

• #6 11 Lip 2013 21:09
    steganos
    Poziom 29  

Ta karta, którą pokazałeś to nie jest wi-fi podaj identyfikatory tych dwóch urządzeń, które nie są zainstalowane.

• #7 11 Lip 2013 21:22
    jasio33
    Poziom 5  

Chodzi ci o Identyfikator sprzętu ?
    Acer Aspire One D270 - Nie znalezione karty.(WiFi) Acer Aspire One D270 - Nie znalezione karty.(WiFi)

• #10 11 Lip 2013 21:32
    steganos
    Poziom 29  

Atheros AR5B125

A to twoje wi - fi już sobie sterowniki znajdziesz bo nie mam całego wieczoru na szukanie;)

Dodano po 42 [sekundy]:

dt1 napisał: