Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jakie auto z zacięciem sportowym wybrać, budżet 25-30 tys

12 Lip 2013 15:19 5547 11
  • #1 12 Lip 2013 15:19
    997118
    Użytkownik usunął konto  
  • #2 12 Lip 2013 15:30
    highlanderus
    Poziom 30  

    Kup sobie Imprezę WRX

    0
  • #3 13 Lip 2013 16:15
    wedsew
    Poziom 15  

    WRX to chyba najgłupszy możliwy pomysł (bez urazy). Nie spełnia punktów 2, 4, 5 i to w dodatku BARDZO nie spełnia.

    Dla autora mam następujące propozycje:

    1. Zejść na ziemię z oczekiwaniami. W aucie ostro jeżdżonym ani nie będziesz mieć bezawaryjności, ani niskiego spalania, w dodatku będziesz musiał często odstawiać go do serwisu (olej, tarcze, klocki itp.).
    2. Mazda MX-5. Na papierze niezbyt szybka, w rzeczywistości ciężko o coś fajniejszego do agresywnej jazdy, łatwo modzić.
    3. Honda Integra zwykła lub Type-R
    4. Honda Civic zwykła lub Type-R
    5. Seat Leon 1gen Cupra R itp., byle z 1.8T pod maską.
    6. Volvo 850 T-5/R
    7. Volvo V40 T4.
    8. Fiat Coupe 2.0 turbo (trzeba poszukać zdrowego).

    Jakie masz umięjętności typowo mechaniczne, inaczej co umiesz w aucie zrobić?

    0
  • #4 13 Lip 2013 17:03
    997118
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 13 Lip 2013 17:24
    blazej.1994
    Poziom 24  

    BMW e46 320Ci. Czemu nie może przekraczać 2 litrów? Opłaty te same. A np e46 330Ci też byłaby już może do wyrwania w tej kwocie.

    0
  • #6 13 Lip 2013 18:08
    Krzycho_L
    Poziom 14  

    Możesz się pokusić na golfa IV generacji R32, bądź V generacji GTI. W golfie masz wygodę, bardzo dobre wyposażenie. No ale nie każdy golfa lubi. Oczywiście możesz wyrwać z napędem na 4 łapy. To raczej takie niepozorne auto, ale każdego w tyle zostawisz.

    Ewentualnie bliźniacze konstrukcje tak jak kolega proponował Cuprę.

    0
  • #7 13 Lip 2013 22:27
    wedsew
    Poziom 15  

    roswell89 napisał:

    moje punkty są ułożone hierarchicznie, zdaje sobie sprawę, że są to sprzeczne oczekiwania. Dlatego oczekuję niezłych osiągów, ale przy "rozsądnych" kosztach.


    W takim razie wybór ograniczony do 3 opcji.

    1. MX-5. Słaba na wprost, na zakrętach wycina 2-3 krotnie mocniejsze auta.
    2. Leon Cupra - uniwersalny, świetny silnik, przyzwoite zawieszenie, najlepsze ze wszystkich modeli na tej płycie (Golf, A3, Octavia, TT) zawieszenie. Mowa TYLKO o Leonie 1 generacji z silnikiem 1.8T, pozostałe omijać szerokim łukiem. Możesz w zamian pomyśleć o TT - jeździ gorzej, ale lepiej wygląda.
    3. Civic Type-R - bezkompromisowy przecinak.

    W przypadku Leona nie bierz wersji 4x4, nie warto.

    Najlepsza opcja dla Ciebie to MX-5, ale wybierz sam, przejedź się najpierw każdym z aut.

    0
  • #8 14 Lip 2013 12:04
    Eloop
    Poziom 12  

    Wg mnie nie będzie "rozsądnych" kosztów przy twojej deklaracji agresywnego traktowania auta :D Coś za coś, wypasione auto z osiągami + agresywna jazda = koszty, koszty, koszty

    0
  • #9 31 Lip 2013 18:00
    997118
    Użytkownik usunął konto  
  • #10 31 Lip 2013 21:17
    tzok
    Moderator Samochody

    ...a może konkurencja Type R - Toyota Celica T230 TS, Toyota Corolla E12 TS (wolnossące 1.8VVTL-i o mocy 192KM). Przy delikatnej jeździe potrafi być ekonomiczne (poniżej 7l/100km).

    0
  • #11 05 Sie 2013 09:05
    ladamaniac
    Poziom 37  

    tzok napisał:
    (wolnossące 1.8VVTL-i o mocy 192KM). Przy delikatnej jeździe potrafi być ekonomiczne (poniżej 7l/100km).

    Ale jedzie dopiero od 5500 obr, wcześniej nie ma nic. Żeby nie było rozczarowań

    0
  • #12 05 Sie 2013 15:52
    tzok
    Moderator Samochody

    Wcześniej po prostu jedzie jak przeciętna "wolnossąca benzyna" powiedzmy 1.4-1.6. Masz 2 w 1 - możesz na co dzień jeździć jak każdym innym rodzinnym kompaktem, a jak Cię najdzie chęć to przyciśniesz i objedziesz większość pseudo-sportowych aut.

    0