Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie wiem jaki dobrać zasilacz??

maciejesiu2000 12 Lip 2013 21:55 1050 0
  • #1 12 Lip 2013 21:55
    maciejesiu2000
    Poziom 2  

Witam.
    Jestem początkującym elektronikiem, choć wiem już co nie co ;D . Od 3 lat "bawię" się z elektroniką - głównie audio. Nigdy nie brałem się za wielkie przedsięwzięcia, ale teraz zamierzam zbudować wzmacniacz 2x100w. Otóż wybrałem na allegro potrzebne mi materiały i jedyny mój problem to zasilacz. Nie wiem czy muszę do każdej części kupować osobny zasilacz czy (najwygodniej dla mnie) jeden dla całości? Podaję w spojlerach wklejone opisy bo najczęściej gdy przeglądam tematy, i klikam w linki na allegro to ukazuje się przedemną napis "Strona została przeniesiona do archiwum" czy jakoś tak ;D .

Z góry dzięki ;) .

Wzmacniacz 2x100W

Spoiler:

AVT1492 B Wzmacniacz 2x100W TDA8920
    Zestaw do samodzielnego montażu

Producent: AVT

Układ jest wysokiej klasy stereofonicznym wzmacniaczem mocy, pracującym w klasie D. Jest to klasa, która już na dobre zadomowiła się wśród sprzętu audio i staje się bardzo dużą konkurencją dla systemów innych wzmacniaczy mocy.
    Układ dedykowany jest do nagłośnienia systemu car-audio, oczywiście po zastosowaniu odpowiedniej przetwornicy napięcia. Można go również wykorzystać w innych systemach nagłośniających. Układ dostarcza mocy 2x100W. Niewielkie wymiary modułu osiągnięto dzięki zastosowaniu specjalizowanego układu scalonego, który zawiera w swojej strukturze tranzystory mocy, modulatory PWM, układy wejściowe i zabezpieczające.

Urządzenie szczególnie polecane jako element systemu car audio i podczas konstruowania własnych urządzeń grających.

Wybrane parametry:
    moc wyjściowa 2x100W
    współpraca z głośnikami o rezystancji od 2 omów
    wbudowane zabezpieczenia przeciwzwarciowe i termiczne
    tryby standby i mute sterowane napięciowo