Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

[Inne] Co kupić? KM C-252, czy to ma sens?

megadega 12 Jul 2013 22:51 2481 23
    megadega
    Level 11  
    Witajcie,
    poszukuje kserokopiarki do firmy. Przyznam, że jestem zielony w tym temacie. Czytam od wczoraj fora, ale im wiem więcej, tym wydaje mi się, że wiem mniej ;).

Do rzeczy, potrzebuje urządzenia do druku: metek, ulotek (A5, A4), plakatów (A3). Dzisiaj zgłosiłem się do firmy, która handluje tego typu sprzętem, zaoferowano mi urządzenie Bizhub C-252 (2,5k brutto).

Tutaj pojawia się pytanie, jak wyglada koszt eksploatacji tego urządzenia, tzn. czy przeciętny użytkownik jest w stanie poradzić sobie z czymś takim jak eksploatacja, jak należy serwisować tego typu urządzenie (wymiana bębna itp). Firma, która przedstawiła mi ofertę znajduje się 200km od mojego miasta, urządzenie jest objęte gwarancją, jednak z nabytej wiedzy wynika, że gwarancja to nie wszystko.

Zatem tutaj moje pytanie, co warto kupić. Czy lepiej kupować od dostawcy w moim mieście (Bydgoszczy) droższy sprzęt z serwisem czy kupić tani, który zostanie przywieziony i zamontowany.

Mój budżet to 3000zł.

Pozdrawiam.
    thorgee
    Level 20  
    Mam podobne modele u Klientów, które obsługuje z dojazdem w systemie umów serwisowych od zadrukowanej strony. Ja mam co prawda do Bydgoszczy kawałek, ale w razie chęci służę pomocą.

Generalnie model urządzenia dobry do zastosowań uniwersalnych, choć oczywiście nie ma maszyn bez wad.