Witam.
Jakiś czas temu kipiłem Audi A4 B8 2009r.
Po tygodniu od kupna zaświeciła się kontrolka silnika i rozpoczęła nierówna praca.
Po odpaleniu silnika jak obroty spadną do 900 na jałowym czuć drgania silnika. Po ok minucie kontrolka silnika ze stanu świecenia przechodzi w miganie, po kolejnej minucie dodatkowo zapala się EPC i wtedy odłączany jest pierwszy cylinder z tego co mi wiadomo.
Po podłączeniu do komputera program pokazuje wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze.
Zrobiłem już:
wymiana świec, cewek
zamiana wtrysków miejscami (cały czas wypadanie na pierwszym cylindrze)
wymiana filtra powietrza
regeneracja głowicy, wymiana uszczelek (faktycznie na zaworach był dość duży nagar)
Niestety po tym wszystkim nie udało się pozbyć wibracji silnika. Ma ktoś jakiś pomysł co może być powodem usterki
Jakiś czas temu kipiłem Audi A4 B8 2009r.
Po tygodniu od kupna zaświeciła się kontrolka silnika i rozpoczęła nierówna praca.
Po odpaleniu silnika jak obroty spadną do 900 na jałowym czuć drgania silnika. Po ok minucie kontrolka silnika ze stanu świecenia przechodzi w miganie, po kolejnej minucie dodatkowo zapala się EPC i wtedy odłączany jest pierwszy cylinder z tego co mi wiadomo.
Po podłączeniu do komputera program pokazuje wypadanie zapłonów na pierwszym cylindrze.
Zrobiłem już:
wymiana świec, cewek
zamiana wtrysków miejscami (cały czas wypadanie na pierwszym cylindrze)
wymiana filtra powietrza
regeneracja głowicy, wymiana uszczelek (faktycznie na zaworach był dość duży nagar)
Niestety po tym wszystkim nie udało się pozbyć wibracji silnika. Ma ktoś jakiś pomysł co może być powodem usterki