Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czy Samsung Galaxy ACE moze sluzyc jako modem podlaczony do laptopa ?

14 Lip 2013 10:07 14652 28
  • Poziom 22  
    Witam !

Posiadam (zona) tel Samsung Galaxy ACE GTS S5839i , czy ten telefon moge podlaczyc do laptopa do USB aby tak sluzyl jak modem podlaczony do usb ?
    Poniewaz jestem razej laik to jezeli mozna to zrobic to czy musze miec jakies aplikacje ?
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 29  
    Nie łatwiej ustawić go w trybie przenośnego hot spotu?
  • Poziom 22  
    Andrzej Gdz napisał:
    czy ten telefon moge podlaczyc do laptopa do USB aby tak sluzyl jak modem podlaczony do usb

Tak
  • Poziom 22  
    elemen_th napisał:

Chodzi o to ze musze korzystac z laptopa ( wiekszy ekran ) a nie chcialbym kupowac oddzielnego modemu.
    Po prostu w poniedzialek wyjezdzam i tam gdzie bede przebywal jest zasieg sieci Tmobile.
    Zona ma tel wlasnie w Tmobile i tak sobie mysle czy da rade podlaczyc ten tel ale tak abym mogl korzystac z internetu na laptopie ?

Dodano po 2 [minuty]:

Nereida4 napisał:
    Andrzej Gdz napisał:
    czy ten telefon moge podlaczyc do laptopa do USB aby tak sluzyl jak modem podlaczony do usb

Tak

A jak moge sprobowac teraz ze to bedzie dzialac ?
    Rozumie ze w tel musze miec karte SIM np moją ale jak sprawdzic ze to dziala ?
  • Poziom 1  
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 22  
    my41s napisał:
    elemen_th napisał:

Chyba najlepsza opcja.
    Wchodzisz w Ustawienia>Komunikacja bezprzewodowa>Udostępnianie internetu
    Ustawiasz sobie hasło na wi-fi i łączysz się :)

No ale ja chce miec internet na laptopie a nie na telefonie ?
  • Poziom 1  
  • Poziom 22  
    my41s napisał:
    Andrzej Gdz napisał:

No ale ja chce miec internet na laptopie a nie na telefonie ?