Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot 206 1.4 HDi 2004r - Silnik nie ma mocy czy to egr?

7716755 14 Jul 2013 15:46 16230 12
  • #1
    7716755
    Level 8  
    Peugeot 206 1.4 HDi 2004r - Silnik nie ma mocy czy to egr? Peugeot 206 1.4 HDi 2004r - Silnik nie ma mocy czy to egr?

    Mam problem nie wiem dlaczego peugeot traci moc przy 3tys obr i dalej nie idze ale czasami jest tak ze pracuje normalnie wkreca sie do tych 5tys obr. Może to wina egr możne wystarczy je wyczyści tylko nie wiem w którym miejscu ono jest... Pomocy
  • #2
    jurekk55
    Level 36  
    Zrobi to za ciebie warsztat
  • #3
    7716755
    Level 8  
    ale co to moze być z ta moca
  • #4
    jurekk55
    Level 36  
    Dowiesz się po diagnostyce
  • #5
    NdYAG
    Level 16  
    7716755 wrote:
    Peugeot 206 1.4 HDi 2004r - Silnik nie ma mocy czy to egr? Peugeot 206 1.4 HDi 2004r - Silnik nie ma mocy czy to egr?

    Mam problem nie wiem dlaczego peugeot traci moc przy 3tys obr i dalej nie idze ale czasami jest tak ze pracuje normalnie wkreca sie do tych 5tys obr. Może to wina egr możne wystarczy je wyczyści tylko nie wiem w którym miejscu ono jest... Pomocy


    Niestety ale na tym forum nie możesz liczyć na pomoc z dwóch powodów: nie masz podstaw więc nikt nikomu się nie będzie chciało pisać opowiadań na temat czyszczenia a po drugie moderatorzy to właściciele/pracownicy warsztatów samochodowych, więc chleba z ręki nie wypuszczą. Stąd te uszczypliwe odpowiedzi innych użytkowników.

    Moderated By robokop:

    3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści, zawierających szkodliwe porady, porady nie będące próbą rozwiązania problemu oraz publikowanie identycznych wpisów następujących po sobie lub powtarzających informacje ujęte w toku dyskusji.

  • #6
    7716755
    Level 8  
    No ale nikt nie wie dlaczego on tak ma że na 3tys obr niechce iść dalej a niekiedy chodzi normalnie
  • Helpful post
    #7
    nodzy
    Level 18  
    Witam to niestety nie jest proste diagnozować tak na odległość bez wykazu parametrów z programu diagnostycznego zbyt wiele może być przyczyn takiego zachowania silnika może przeszedł ci w stan awaryjny. Tych jednostek nie naprawisz bez komputera. Pojedź gdzieś gdzie mają PP2000 niech go sprawdzą, (błędy i parametry) będzie wiadomo co mu dolega.
    NdYAG wrote:
    Niestety ale na tym forum nie możesz liczyć na pomoc z dwóch powodów: nie masz podstaw więc nikt nikomu się nie będzie chciało pisać opowiadań na temat czyszczenia a po drugie moderatorzy to właściciele/pracownicy warsztatów samochodowych, więc chleba z ręki nie wypuszczą. Stąd te uszczypliwe odpowiedzi innych użytkowników.

    Nie przesadzaj kolego są wakacje i do tego niedziela Ludzie żyją w różny sposób nie każdy siedzi od rana przy kompie.
  • Helpful post
    #8
    lukash3
    Level 16  
    Jak raz chodzi dobrze, raz źle - może być EGR, ale ja bym zerknął też do katalizatora.
  • #9
    7716755
    Level 8  
    kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego
  • Helpful post
    #10
    jurekk55
    Level 36  
    Więc tym bardziej potrzebujesz rzetelnej diagnozy problemów.
  • #11
    7716755
    Level 8  
    Dobra dziękuje wam wszystkim ale może jak ktoś będzie wiedział to niech napisze
  • Helpful post
    #12
    nodzy
    Level 18  
    7716755 wrote:
    kurcze ale same problemy juz sam nie wiem jutro rozbiorę to egr a teraz zauważyłem ze w ciągu 170km wciągną cały pojemnik płynu chlodzacego

    Nie rozbieraj na pałę auta bo nic ci to nie da. Narobisz się a niektóre rzeczy są jednorazowe tak jak cybanty np. Obejrzyj lepiej układ chłodzenia pod kątem wycieku płynu. Sprawdź czy olej jet czysty czy nie zmienił koloru na kawa z mlekiem lub nie ma w nim kropelek płynu na bagnecie. Obejrzyj korek oleju czy nie ma piany, płynu. Odpal auto i zobacz czy do zbiornika nie pompuje powietrza, Może uszkodzona jest uszczelka pod głowicą . Co ci da że wyjmiesz zawór egr? popatrzysz na niego i co dalej? wymienisz na nowy? podmuchasz? nadal nie będziesz wiedział czy działa prawidłowo a tego dowiesz się z parametrów przy diagnozie. Tak to już teraz jest z autami Nie wiele można samemu zrobić bez sprzętu.
  • #13
    7716755
    Level 8  
    ok dziękuje na pewno to jutro sprawdze i dam znac