Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SAECO PRIMEA TOUCH PLUS - Odwapnianie

syngefco 15 Jul 2013 10:47 7173 2
  • #1
    syngefco
    Level 10  
    Witam,
    Jedna Pani w pracy postanowiła przeprowadzić odkamienianie, samą wodą (ciekawe prawda :) Kawowar nie zgłaszał takiej potrzeby. Nastąpiła dziwna sytuacja, po wykonaniu kolejnych kroków w instrukcji str. 31 "Odwapnianie" cykl nie kończy się, żąda ponownie napełnienia pojemnika i za chwilę wyskakuje komunikat "Wyłącz i włącz maszynę w celu rozw. problemu" str. 41. Po wykonaniu tych czynności zgodnie z instrukcją (czekam 30 sek) pojawia się komunikat "Odkamienianie zostało przerwane" zamiast II kroku "Płukanie" i mogę powtarzać proces odkamieniania cały dzień bez skutku (na razie samą wodą, ponieważ muszę czekać kilka dni na jakiś środek do odwapniania, a klienci chcą kupować kawę). Problemem jest to, że nie mogę przerwać tego procesu, musi zostać zakończony, żeby powrócić do menu wyświetlacza, ale nie mogę dokończyć, ponieważ nie chce przejść do II kroku "Płukanie". Moje pytanie, czy może ktoś z Was miał podobny problem, może z inną marką kawowaru i jak go rozwiązał, może wystarczyć zresetować ten wyświetlacz, tylko nie wiem jak. Proszę o porady.

    SAECO PRIMEA TOUCH PLUS SUP030ADR (W załączniku instrukcja)
  • #2
    rami8
    Level 20  
    Witam. Mam pytanko?? Czy usterka została usunięta?? Pytam ponieważ miałem podobne objawy z tym że wyświetlał się błąd nr 6 czyli problem multizaworu. Może tutaj jest podobnie , bo te ekspresy miały taką właśnie wadę. Woda dostaje się do napędu zaworu i uszkadza przekładnię po czym zawór się blokuje. Proszę napisać czy ekspres udało się naprawić, a gdyby nie to poszukuję takiego na części. Pozdrawiam.
  • #3
    syngefco
    Level 10  
    Witam, problem naprawiony, aż wstyd przyznać się :) W instrukcji nie było napisane,że na czas usuwania kamienia zgodnie z opisem należy wyjąć filtr z pojemnika i to było problemem, trwało mi to kilka dni :) Innych problemów technicznych nigdy nie miałem chociaż kawowar jest już wiekowy.