Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telewizor Toshiba 32RL953B błąd po aktualizacji

panpjeter 15 Lip 2013 15:02 2664 5
  • #1 15 Lip 2013 15:02
    panpjeter
    Poziom 8  

    Witam
    Posiadam TV Toshiba 32RL953B zakupiony w Anglii w związku z czym polski serwis mnie olewa :(
    Telewizor ma podłączoną kartę wifi, jakieś dwa tygodnie temu podczas oglądania telewizji pojawiło się okienko że są dostępne nowe aktualizacje, kliknąłem instaluj. Telewizor pobrał sobie z netu wszystko i automatycznie zainstalował po czym się sam zrestartował. W menu pojawiły się nowe opcje których wcześniej nie było więc uznałem że instalacja przebiegła poprawnie i dalej oglądałem telewizję. Po wyłączeniu telewizora z pilota nie można go było już włączyć, dopiero po włączeniu dekodera z kablówki podłączonego po hdmi telewizor się włączy jak dostanie sygnał na gniazdo. Nie reaguje na pilota, aby go wyłączyć trzeba odłączyć z gniazdka, nie działają też przyciski sterowania umieszczone na panelu z boku telewizora.
    Czy ktoś spotkał się już z takim przypadkiem?
    Jak w takiej sytuacji dokonać aktualizacji oprogramowania? (jeśli to wina źle wgranego softu)
    z góry dziękuję za pomoc

    0 5
  • #2 15 Lip 2013 15:09
    opamp
    Użytkownik obserwowany

    Masz programator i Hot Air?.
    I chwaliłeś że od razu z Angli i cię olali?

    0
  • #3 15 Lip 2013 15:41
    panpjeter
    Poziom 8  

    nie mam programatora i Hot Air
    nie chwaliłem się że tv jest z Anglii ale musiałem podać numer seryjny i po nim pewnie doszli, zresztą nie znalazłem tego modelu w żadnym polskim sklepie

    0
  • #4 15 Lip 2013 16:36
    mirex
    Poziom 43  

    A co masz napisane w gwarancji? Masz ją tylko na "wyspy", czy też europejską? ;)
    Bo zdaje się, że w Unii żyjemy. ;)

    Tak to bywa, jak się aktualizuje nie wiadomo po co, a w dodatku poprzez sieć. ;)

    0
  • #5 15 Lip 2013 16:49
    opamp
    Użytkownik obserwowany

    To zostaje ci serwis. Sprawa do zrobienia ;)
    Ten model jest w polskich sklepach różni się tylko softem i niczym więcej.

    0
  • #6 17 Lip 2013 08:16
    panpjeter
    Poziom 8  

    no cóż, chyba nie mam wyjścia i będę musiał powalczyć z serwisem

    0