Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault Laguna I Ph2 - Laguna I PH2 1,9 dci, blokada zapłonu na steroniku

18 Lip 2013 12:47 4761 14
  • Poziom 9  
    witam
    mam problem, jak w temaci
    żadnych błędów, immo sie synhronizuje, kod immo na sterowniku silnika - przyuczony
    a nadal pokazuje Clip "Blokada zapłonu" - Aktywna

    ciśnienie na szynie jest poprawne, obroty wskauje

    rozrusznik kreci i nic

    podmieniałem kompa i to samo

    co moze trzymać tą blokadę na sterowniku ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 9  
    witam
    czy nikt nie miał podobnego problemu ? moze jakaś sugestia ?
  • Poziom 9  
    deaktywowałem immo, podłączałem też emulator immo ze znamym pinem, i bez zmian, ostatnio kupiłem drugi sterownik silnika, efekt podobny z tym ze doszedł stały błąd ścieżki potencjometru pedału gazu (w parametrach bieżących cały czas 0V), na pierwszym ecu tego błedu nie było, dziwne
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Skoro masz cały czas informację że blokada aktywna to masz cały czas włączone immo.
    Co widać w immo bo rozumiem że ta informacja to jest w parametrach w sterowniku silnika.
  • Poziom 9  
    kalkulator immo pokazuje - brak blokady, czyli ok
    kontrolka immo na tablicy tez gaśnie po przekręceniu kluczyka
  • Specjalista grupy V.A.G.
  • Poziom 9  
    na plaku kręci, rozrząd sprawdzałem i jest ok

    Dodano po 1 [minuty]:

    podpinałem emulator immo żeby wykluczyć błąd przewodu immo-sterownik
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Słuchaj, albo coś źle diagnozujesz, albo źle diagnozujesz. Innego wyjścia brak.

    Dodano po 24 [sekundy]:

    Emu jak podpinałeś?
  • Poziom 9  
    emulatory wstawiam z pewnego źródła i nigdy nie miałem z nimi kłopotów, ten testowany już dawno jeździ w innym samochodzie
    to pierwszy mój taki przypadek, używam clipa od wielu lat, może jeszcze czegoś nie wiem o diagnostyce z nim, może jakaś sugestia, co można źle w tym przypadku zdiagnozować? z góry dziękuje za zainteresowanie
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    r.zegalski napisał:
    a nadal pokazuje Clip "Blokada zapłonu" - Aktywna
    r.zegalski napisał:
    kalkulator immo pokazuje - brak blokady, czyli ok
    kontrolka immo na tablicy tez gaśnie po przekręceniu kluczyka


    Teraz czas na wnioski. Sterownik silnika nie odblokowany. Emu dałeś do wewnątrz? Linia kodowa odpinana? Albo sieje w tej linii, albo brak komunikacji. Tu jest błędna diagnoza.
  • Poziom 9  
    emu dawałem do środka, linie odcinałem
    jak ecu jest niesparowane z immo to w clipie w sterowniku silnika stan "KOD NIE PRZYUCZONY" widnieje jako AKTYWNE
    u mnie jest NIEKATYWNE
    a jednak BLOKADA ZAPŁONU pokazuje AKTYWNA

    to taki przypadek jakby jakiś czujnik potrzebny do pracy silnika (taki jak czujnik położenia wałka czy korbowodu) podawał błędny sygnał i sterownik blokuje zapłan, tak mi się wydaje , chyba..
    przypomnę , brak błedów

    Dodano po 1 [minuty]:

    co jeszcze może blokować zapłon w tym dieslu ???
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    A w parametrach co widzisz? Obroty wału są?
  • Poziom 9  
    tak są, czujniki sprawdzałem na innym aucie i było OK