Witam
Temat zakładam gdyż nigdzie nie udało mi się uzyskać konkretnych informacji na temat choćby różnicy w budowie silnika 114 EURO3 a budowa tego samego silnika lecz EURO2, wiem jedynie tyle ze różnią się układem zasilania.
Posiadam scanie 114 380 2000r która pierwotnie posiadała silnik DC1104 czyli silnik EURO 3. Niestety niedawno silnik ten uległ awarii której nie dało się usunąć i zmuszony byłem kupić drugi silnik. Za porada pseudo mechaników i skuszony sporo niższa cena kupiłem silnik DC1102 czyli ten sam silnik lecz EURO2. Po włożeniu silnika do ramy okazało się ze nie che odpalić. Odpalił dopiero po przyjeździe elektronika który to podpiął się pod komputer, wymienił główny komputer silnika na ten z poprzedniego czyli DC1104 pozmieniał jakieś ustawienia. W tej chwili samochód normalnie odpala jeździ lecz na wolnych obrotach ma bardzo nie równa prace tak jakby miała zaraz zgasnąć. Ta nierówna praca utrzymuje się do prawie 1000obr/min później już niby równo pracuje, ale może to być jedynie złudzenie słuchowe. Proszę o informacji ludzi którzy orientują się w temacie co jest powodem tej nierównej pracy i jak usunąć ten problem.
Temat zakładam gdyż nigdzie nie udało mi się uzyskać konkretnych informacji na temat choćby różnicy w budowie silnika 114 EURO3 a budowa tego samego silnika lecz EURO2, wiem jedynie tyle ze różnią się układem zasilania.
Posiadam scanie 114 380 2000r która pierwotnie posiadała silnik DC1104 czyli silnik EURO 3. Niestety niedawno silnik ten uległ awarii której nie dało się usunąć i zmuszony byłem kupić drugi silnik. Za porada pseudo mechaników i skuszony sporo niższa cena kupiłem silnik DC1102 czyli ten sam silnik lecz EURO2. Po włożeniu silnika do ramy okazało się ze nie che odpalić. Odpalił dopiero po przyjeździe elektronika który to podpiął się pod komputer, wymienił główny komputer silnika na ten z poprzedniego czyli DC1104 pozmieniał jakieś ustawienia. W tej chwili samochód normalnie odpala jeździ lecz na wolnych obrotach ma bardzo nie równa prace tak jakby miała zaraz zgasnąć. Ta nierówna praca utrzymuje się do prawie 1000obr/min później już niby równo pracuje, ale może to być jedynie złudzenie słuchowe. Proszę o informacji ludzi którzy orientują się w temacie co jest powodem tej nierównej pracy i jak usunąć ten problem.