Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

HONDA CIVIC D14Z5 2002 faluje na wolnych

20 Lip 2013 13:06 2388 13
  • Poziom 9  
    Witam mam problem z civic 1.4 D14Z5 2002(J) faluje na wolnych od 1200 do 1900 ale jak jade jest o.k ma moc itp poprostu warjuje na wolnych . Komputer nic nie pokazuje bédow niema nawed check sie nie swieci . sprawdzone poczyszczone od przepustkii po EGR , po zatkaniu powietrza przy przepustnicy gasnie woda o.k powiem tylko ze kupilem ja rozbita i byo ok choc miala chlodnice rozwalona kupiem nowa itp . po staniu w gara 2 mc zaczela falowac na wolnych. niema juz pomyslow juz zadnych , :|
  • Pomocny post
    Użytkownik obserwowany
    Świece przewody WN MAP senesor lewe powietrze sprawdzone?
  • Poziom 9  
    Kabli nie mam, są cewki na każdy gar, świece dobre, myślałem nad czujnikiem ect, ale pokazuje normalnie, skanowałem go auto bosem i nic nie pokazał. A w aktywnym teście przepustka dobra, motor faluje, a przepustka ma 8,6 %, jest dobra. Wap sensor jak odłączam to ma 1100 obrotów, ale nie wkreca się więcej niż 3000 i odcina go. Po podłączeniu map faluje, ale zamyka obroty ma maxa. Po wyjęciu chłodnicy bez plynu jak nim wjechałem na chale itp., to chodzi na ssaniu dobrze, a po zamontowaniu chłodnicy zalałem go, odpowietrzył się, sam wiatrak się włączył bylo dobrze, a pewnego razu odpaliłem, wskoczył na ssanie, a po zagrzaniu coś mu nie pozwala spaść z obrotów i go podnosi!
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    łapie lewe powietrze pozatykaj wszystkie podciśnienia lub EGR otwarty!
  • Poziom 9  
    no wczoraj zdjełem jedna czesc od filtra ale nie ta z filtrem tylko ta pierwsza i przytkalem to obroty spadly do 1100 i chodzil normalnie ale jak przytykam przy gardzieli od przepustki to gasnie, i jeszcze jedno jak go odpalilem na zimnym z rana to na 1500 chodzil ladnie z pare minut ale jak zlapal temperature to zaczol falowac

    Dodano po 1 [minuty]:

    egr czyscilem i robilem activ testa autobossem v30 i egr ok .
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    Trzeba patrzyć na parametry szczególnie czujniki i map sensor na zimnym i ciepłym kiedy faluje
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    cześć! Wykręć z przepustki silnik krokowy od wolnych obrotów
    może się zacinać i będzie Tobie wariował na wolnych obrotach
  • Poziom 9  
    wyciagnelem map sensor zatkalem otwor gdzie wchodzi i zpadl z obrotow i nie falowal . jade kupic map sensor i obadam jak na nowym bedzie

    Dodano po 1 [godziny] 29 [minuty]:

    map jest o.k to nie to . szukam dalej
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    Powodzenia.
    Ja miałem takie objawy wymieniłem przepustnice i po zawodach
    mam swięty spokój lecz to sporo kosztuje
    U Ciebie może być coś innego
    Wskazany oscyloskop taka moja sugestia
    Pozdrawiam
  • Poziom 9  
    za dwa dni mam miec ECT jak nie to zaprosze kolege elektronika i pomierzy mi oscyloskopem i nowa mpa dla ECM
  • Pomocny post
    Poziom 30  
    widzę że jesteś z IE ja D24 jak będzie problem daj znać ;-)
  • Pomocny post
    Poziom 10  
    cześć! Napisz jaka była diagnoza bo jestem sam ciekaw co się dzieje w twoim samochodzie tak dla praktyki
    Pozdrawiam

    Dodano po 21 [minuty]:

    Niech oceni także sygnały wchodzące do komputera
    Moim zdaniem przepustnica do wymiany
  • Poziom 9  
    ja rowniez jestem ciekaw ma wpasc na dniach ... na 100 % napisze co sie dzieje
    pozdrawiam
  • Poziom 9  
    witam ponownie , wymieniem przepustke i wszystko spoko jak powinno byc , dzieki za rady ....zamykam temat