Witam;
Chce zrobić odcięcie zapłonu w mojej nowo nabytej astrze. Poczytałem trochę, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Najczęściej pojawiające się propozycje to:
1) zrobić odcięcie na czarnym przewodzie za stacyjka - samochód nie będzie w ogole kręcił, ale podobno po podaniu napięcia z aku na jakiś odbiornik auto odpali bez problemu- Czy to prawda?
2) chciałbym zrobić odcięcie poprzez odcięcie sygnału z czujników walka rozrządu i walu korbowego. Czy jeśli sterownik nie dostanie sygnału z obu czujników zapali się check.? Sprawdzał to ktoś?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Chce zrobić odcięcie zapłonu w mojej nowo nabytej astrze. Poczytałem trochę, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi.
Najczęściej pojawiające się propozycje to:
1) zrobić odcięcie na czarnym przewodzie za stacyjka - samochód nie będzie w ogole kręcił, ale podobno po podaniu napięcia z aku na jakiś odbiornik auto odpali bez problemu- Czy to prawda?
2) chciałbym zrobić odcięcie poprzez odcięcie sygnału z czujników walka rozrządu i walu korbowego. Czy jeśli sterownik nie dostanie sygnału z obu czujników zapali się check.? Sprawdzał to ktoś?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam