Iskra powinna się pojawić po zmasowaniu jednego przewodu. W zależności, który będzie zmasowany, impuls będzie wyzwalany na początku paska magnetycznego lub na jego końcu.
Co do Twojego problemu :
Motocykl nie jest czasem sprowadzony z Niemiec?
Poszukaj czy nie ma gdzieś czarnej skrzyneczki wpiętej w przewody od modułu, tzw. blackbox.
Czy posiadacie jakieś informacje na temat modułu, który nie jest blokowany i jest dostosowany do obsługi impulsatora indukcyjnego (2 kable do modułu).
................
Posiadałem w swoim życiu YBR125 i w porównaniu z XT to wazka. XT pracuje po prostu jakby mu się nie chciało.
Dołączam ponout mojego modułu 5hh-10 denso od strony kabli:
To dlaczego nie wrzucisz mu modułu od YBR, (w ybr masz 8 pinów, ale interesuje cię tylko 6)
Witam, chciałem dobrać jakiś moduł do quada kawasaki klf 185, a więc tak ze statora wychodzą 4 przewody dwa żółte, czerwono-czarny i czerwony, przy kręceniu rozrusznikiem z czerwono-czarnego i czerwonego przewodu wychodzi prąd zmienny 50v te przewody wchodzą do modułu, a z dwóch żółtych 6v prąd zmienny te przewody idą pod regulator.
Teraz mam pytanie czy użyć modułu DC i nie podpinać statora czy AC i jeden z przewodów statora gdzie wychodzi 50v podłączyć pod masę a drugi pod moduł ?
Pinout modułu Kawasaki EN450. Moduł "21119-1132", "21119-1163" i "21119-1219" i na pewno inne podobne.
1. żółty: + impulsatora 1
2. niebieski: + impulsatora 2
3. brązowy/biały: gaszenie brakiem masy
4. czarny: cewka zapłonowa prawa
5. zielony: cewka zapłonowa lewa
6. nie podłączony
7. czarny/biały: masa impulsatora
8. czarny/czerwony: masa impulsatora
9. żółty/czerwony: +12v zasilanie
10. czarny/żółty: masa
W module styki 7, 8 i 10 są połączone.
Witam,prośba o dobór modułu cdi do chińskiego skutera 50cc 2t,kod silnika to H1E41QMB bez impulsatora.
Skuter posiada stator 4 cewki,bez impulsatora ,z statora wchodzą 3 przewody,na wyjściu z statora zasilanie cdi około 50v.
Moduł cdi orginalny posiadała 4 przewody,zasilanie z statora,masa,cewka wn i blokada obrotów na dzwonie sprzęgła. Jaki moduł bedzie pasował.
Witam. Poszukuję opisu wyprowadzeń siedmiu przewodów modułu zapłonowego skutera Yamaha BWS 50. Nie znalazłem schematu instalacji elektrycznej tego skutera z tego typu modułem.
Kolory przewodów:
- Pomarańczowy (pewnie wyjście na cewkę zapłonową),
- Czarny (pewnie masa),
- Czarny z paskiem czerwonym (pewnie zasilanie cdi),
- Czarny z paskiem białym (pewnie gaszenie),
- Biały z paskiem czerwonym (pewnie impulsator),
- Niebieski z paskiem żółtym (nie wiem),
- Niebieski z paskiem zielonym (nie wiem).
Własnie dwóch ostatnich kabli nie znam przeznaczenia, bardzo bym prosił o pomoc przy rozszyfrowaniu przeznaczenia tych kabli.
Bo to nie wygląda na moduł z BWS 50, tylko na moduł z BWS 100 lecz on posiadał złącze 4-pin oraz złacze 2-pin od cewki WN. Podaj oznaczenie z modułu, bo zapewne jest z innego modelu. Podaj kod modelu tego BWSa.
Oznaczenie modułu jak na zdjęciu: 4VP-20, moduł ten ma być do BWS 50, stary moduł ma oznaczenie 4VP-00, gość co mi go sprzedał twierdzi że te dwa moduły niczym się nie różnią, tylko 2 kable w obu modułach mają inne kolory.
EDIT: Znalazłem jeszcze jeden moduł, który, poniekąd też powinien pasować do Yamahy BWS 50, lecz jest na 6 kabli:
- czarny z paskiem białym,
- pomarańczowy,
- czarny,
- biały z paskiem czerwonym,
- czarny z paskiem czerwonym,
- czerwonym
I zastanawiam się od czego jest ten czerwony kabel.
4VP-20 (konektory rurkowe) — TZR 125
4VP-00 (złącze 4-pin) — Aerox/Neos/BWS 100
3SL-00 — niestety niczego nie znajduję, podobno do cw50 (BWS 50) pierwszej generacji z początku lat '90, albo jakieś rzadkiej zablokowanej wersji.
Generalnie do każdego skutera z silnikiem Minarelli wyprodukowanym przed 2004 rokiem powinien być użyty moduł 3KJ, taki sam jak w niektórych chińczykach 2T.
Rozumiem, a jeśli cewka zasilająca moduł CDI posiada 2 wyprowadzone przewody, to czy jeden z nich można podłączyć do masy, gdybym chciał zastosować moduł ten 3KJ?
Witam.
Chciałbym przestrzec wszystkich zamierzających kupić regulator napięcia przez internet, tudzież w sklepie.
Szukałem określonego typu regulatora napięcia dla siebie, a natknąłem się na nieciekawy trend w tym temacie.
1. Regulatory "2T" typu LONGJIA – zmieniony pinout
Dystrybucja przez jakże (nie) lubianą przeze mnie firmę Wilmat z Torunia, a więc dostępne u większości sprzedawców internetowych i sklepach motoryzacyjnych z częściami do skuterów.
Po zbadaniu kilku regulatorów doszedłem do wniosku, że Wilmat sprzedaje jeden typ regulatora pod kilkoma różnymi indeksami: ZB2222, ZBM2222, ZLK22222.
Regulator ten posiada zmieniony pinout i wpięcie do skutera producenta innego niż Longjia skutkuje brakiem działania regulatora — żarówki się przepalają, ładowania nie ma. Technicznie rzecz biorąc regulator jest sprawny, jednak aby móc go używać należy poprzekładać konektory we wtyczce i pamiętać o ich zmianie po wymianie regulatora na inny.
2. Regulatory "4T" z Wilmatu.
Tutaj podobnie jeden typ regulatora jest sprzedawany pod kilkoma indeksami: ZW2222, ZU2222, ZT2222. Można je odróżnić czarnym gniazdem. Sprawdzałem ZU2222: pinout standardowy, odseparowane regulatory AC/DC. Zapomniałem jakie wyszły cechy i parametry, ale ten regulator jest OK i nie powinno być z nim problemów.
3. Regulator ZC2222
Uwaga, ten regulator jest wadliwy! Jak widać na zdjęciu, nic się w tym temacie nie zmieniło na przestrzeni lat.
4. Regulatory Motoroy
Po znajomości uzyskałem dostęp do kilku różnych sztuk.
Niestety jak się okazało — wszystkie regulatory można traktować jako niepełnosprawne. Powodem jest zastosowanie zwykłej diody prostowniczej zamiast układu kontrolującego napięcie ładowania akumulatora, po prostu celem oszczędności i obniżenia ceny towaru. W rezultacie akumulator jest przeładowywany napięciem ponad 15 V — przy obecnie używanych (po zmianie przepisów dot. sprzedaży elektrolitu) akumulatorach typu AGM i GEL skutkuje ich szybkim zużyciem (odparowanie wody, korki gazowe w żelu).
Jeden regulator był uszkodzony (3x zwarcie do masy, 1x przerwa).
Ostatecznie udało mi się regulator klasy OEM — z nadrukowanymi oznaczeniami.
Witam. Potrzebuje pomocy w doborze modułu zapłonu do Suzuki lz f300. Wtyczka jest 8 pinowa a oryginału brak. Myślałem o zastosowaniu modułu z linhaia 300 po dostosowaniu do pinów z rysunku z forum ale nie wiem czy mi zadziała z czujnikiem zamontowanym w tym silniku. Z góry dziękuję za pomoc.
Dzień dobry,
potrzebuję rozkład pinów modułu HM5 98296
Pacjent to: Honda Fourtrax TRX300 FW z 1999r.
Kupiłem zamiennik:
który chwilę po zamontowaniu i odpaleniu się spalił, podejrzewam regulator napięcia ale wolałbym sprawdzić instalację zanim ugotuję następny .
Mile widziany schemat instalacji.
Witam! Czy rozwiązał może ktoś problem podmiany modułu w silnikach am6 z zmiennym kontem wyprzedzenia zapłonu na chiński moduł? Pacjent to Rieju 50 MRX 2006r zapłon to F5WX00 z sterownikiem/modułem Dellorto. Obecnie jest wszczepione coś takiego z symbolem JT140313 z standardową cewką WN co daje iskrę za wcześnie o jakieś 40°. Moduł orginalny jest uszkodzony, a mianowicie jeden z oporników dolutowany do nóżki jednego z tranzystorów którego kolorów nie da się obecnie określić.
Witam. Szukam modulu silnika do skutera Junak jetmax 250 rok 2012. Numer oryginał 011F-174000-1000 cena kosmos około 1200zl.
Skuter to chińczyk moze jest do kupienia jako zamiennik. Może ktoś pomoże nie wiem gdzie szukać. Dzięki
Nic nie mogę znaleźć w necie do tego wynalazka. Do końca chodził wymieniłem manetkę od swiatel i ni ma iskry. Pomerzylem co gdzie jest na module i czarny to plus po zapłonie, białe na na impulsator czarny z ialym to gaszenie i zielony masa i drugi czarny z paskiem to cewka. Teraz najlepsze bo jak mierze na samym module to pin z zielonym masowym kablem ma przejście na ten co steruje cewka, przecież tal nie może być. Ptubawalem rozebrać ten modul ale elektronika jest totalnie zalana jakąś masą jak beton.
Cześć
Czy jestem w stanie wymienić ten regulator napięci który ma wbudowany moduł kierunkowskazów na 2 osobne moduły?
Albo poda pinouta
Gillera runner 50
Cześć,
Pytanie o moduł DC CDI AW0051. taki jak poniżej:
Czy montując taki moduł impulsator należy ustawiać z jakimś wyprzedzeniem czy na 0?
Jeśli te moduły mają jakieś wyprzedzenie to ile ono wynosi?
Jak rozpoznać moduły ze zmiennym kątem i stałym?