Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Stag 50- nie przełącza na gaz, działa na awaryjnym

Kolegapl 20 Lip 2013 20:39 5283 6
  • #1 20 Lip 2013 20:39
    Kolegapl
    Poziom 8  

    Witam
    Może zacznę od opisania problemu.
    Problem pojawił sie nagle z dnia na dzień. samochód przestał przełączać sie na gaz. Elektrozawór sprawdziłem na krótko bezpośrednio z akumulatora działają w kabinie dioda pulsuje po rozbujaniu <2tys obrotów zero reakcji nie przełącza bezpieczniki sprawdziłem i teraz możne sedno sprawy odpalanie awaryjne bezpośrednio na gazie elektrozawory "tykają" i chodzi na gazie.
    Samochód opel astra g 1.4.
    czyżby to ta skrzyneczka z napisem stag 50 kontroler sondy lambda ? uszkodzony jakby napięcie czyli niebieski kabelek nie wychodziło na elektrozawór przy odpaleniu awaryjnym na niebieskim pokazuje normalne napięcie.? czy sie zresetował
    Czekam na konkretne propozycje thx z pomoc

  • #2 20 Lip 2013 21:36
    marco177
    Poziom 20  

    Skoro dioda pulsuje po zwiększeniu progu obrotów to nie został spełniony warunek przełączenia.- Np. Sterownik może nie widzieć obrotów- odłączony kabel. Najlepiej byłoby podłączyć pod komputer i sprawdzić co widzi sterownik w chwili zwiększenia obrotów do wymaganego progu.

    Masz czujnik temperatury?

  • #3 21 Lip 2013 01:10
    Kolegapl
    Poziom 8  

    tak mam czujnik temperatury. Kolejny objaw teraz wieczorem odpaliłem samochód i normalnie przełączył po 2tys/obr, zadziwiło mnie to zgasiłem zapaliłem kolejny raz i już lipa nie przełączył. Ja wiem może za wiele wymagam ale napisze ktoś co i jak po kolei sprawdzić metodami domowymi do puszki z napisem stag50 kontroler sondy lambda dolatuje prąd potem zbiera info .... skąd ..... ze powinien dac sygnał na elektrozawory z czujnika temperatury??

  • #4 21 Lip 2013 09:27
    Kolegapl
    Poziom 8  

    sorry pisałem zmęczony wiec po przeanalizowaniu tego czujnika temperatury to na 90 % nie ma wyczytałem ze to pomarańczowy kabelek wylatujący z puszki stag 50 okazało sie ze nie jest nigdzie podłączony. dodam kolejny objaw przełącza na zupełnie zimnym silniku dzis rano sprawdziłem 3x z rzędu przełączył. trochę rozgrzałem silnik i juz lipa. czy to może byc Czujnik temperatury silnika ??

  • #5 21 Lip 2013 09:38
    blazej.1994
    Poziom 24  

    może się właśnie ten kabel odłączyl?

  • #6 21 Lip 2013 10:16
    Kolegapl
    Poziom 8  

    on nie byl nigdzie podłączony jakieś miesiące temu wymieniałem parownik i tez swobodnie dyndał razem w wiązce z niebieskim biegnącym do elektrozaworu parowniku parownik to RG 92. Ja sie zastanawiam co przekazuje sygnał o osiągnięciu progu obrotowego i przełączeniu na gaz

    Dodano po 54 [sekundy]:

    Stag 50- nie przełącza na gaz, działa na awaryjnym

    Dodano po 3 [minuty]:

    Stag 50- nie przełącza na gaz, działa na awaryjnym

  • #7 26 Lip 2013 09:24
    psooya
    Poziom 36  

    Impulsy z cewki zapłonowej. Sprawdź podłączenie.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME