Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sonel MPI 540Sonel MPI 540
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3 brak iskry, napięcie nie dochodzi do rożdzielacza.

07 Mar 2005 15:01 21253 15
  • Poziom 16  
    Problem jak w tytule iskra nie dochodzi do kupułki .Golf 3 sil. 1.4 ABD , jak szybko sprawdzić aparat i cewkę ?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Sonel MPI 540Sonel MPI 540
  • Poziom 26  
    a masz napięcie 12V na cewce?
    spotkałem się kilka razy z niełącząca wtyczką w aparacie i przy cewce!
  • Sonel MPI 540Sonel MPI 540
  • Poziom 12  
    a jak nie ma napiecia to bezpieczniki no i moduł i hall w rozdzielaczu
  • Poziom 16  
    Właśnie o to chodzi , jak się sprawdza halla i moduł z cewką ? Jakie parametry powinny być gdy są sprawne .
  • Pomocny post
    Poziom 12  
    musiej napisał:
    Właśnie o to chodzi , jak się sprawdza halla i moduł z cewką ? Jakie parametry powinny być gdy są sprawne .


    Jeśli nie masz interfejsu i możliwości podpięcia-
    Z aparatu wychodzą trzy przewody - (+),(-), i sygnał do modółu (-) .
    Wymontowany aparat z silnika ale podłączony do instalacji , zapłon,
    miernik (V) pomiędzy styki aparatu (+) i sygnał- pokręć aparatem powinno być ok 12 V.
    Cewka też trzy styki - (+) , (-) i sygnał minusowy z sterownika . Podając przerywany sygnał minusowy na cewke powinna być iskra.
  • Poziom 16  
    problem rozwiązany dziękuję za podpowiedzi
  • Poziom 26  
    naprawiłes!
    więc napisz co bylo przyczyna usterki!
    niech komuś to sie przyda!

    wkońcu po to jest to forum!

    pozdrawiam
  • Poziom 16  
    Padła cewka , podpowiedż stanleya i trochę literatury pomogło . Dzięki za zainteresowanie , pozdrawiam .
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich.

    Mam dość ciekawe pytanie. W moim golfie 3 (1.8) po wymianie silnika nie ma iskry >> co jest dziwne, że z czujnika halla wychodzi impuls czyli czujnik dobry ale gdzie potem leci ten sygnał bo na cewce (moduł z cewka) na środkowym pinie (przewód) zielony powinien byc tez sygnal impulsu / skoku napiecia...

    A u mnie po przekreceniu na zapłon pojawia sie 12V i tak sie trzyma nawet przy kręceniu rozrusznikiem. Co w efekcie nie daje iskry.

    wspomne ze mam juz druga cewka, drugi sterownik (taki sam).

    poprostu juz nie mam sily do tego auta:./ Pomocy!!

    Odwdziecze sie punktami kazdemu kto pomoze
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    CYTAT:
    "na środkowym pinie (przewód) zielony powinien byc tez sygnal impulsu / skoku napiecia..."


    Jesteś tego pewien?
  • Poziom 42  
    Digifant - przewód na moduł zielony , Motronic - zielono czerwony , tak samo Magnetii Mirelli. Mono - Motronic - zielony.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 12  
    Witam
    U mnie jest brak 12 V na cewke ( jest jedynie 3,2V) co jest tego przyczyna
  • Poziom 12  
    no dobrze ale w którym miejscu ten niekontakt moze wystapic
  • Poziom 12  
    Witam Golf jest juz na chodzie .Przyczyna były zimne luty w module podłaczonym do stacyjki i z tad był brak 12V na cewke .
    Pozdrawiam