Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf 3 brak iskry, napięcie nie dochodzi do rożdzielacza.

musiej 07 Mar 2005 15:01 20218 15
  • #1 07 Mar 2005 15:01
    musiej
    Poziom 16  

    Problem jak w tytule iskra nie dochodzi do kupułki .Golf 3 sil. 1.4 ABD , jak szybko sprawdzić aparat i cewkę ?

    2 15
  • #2 07 Mar 2005 15:50
    gracus7
    Poziom 26  

    a masz napięcie 12V na cewce?
    spotkałem się kilka razy z niełącząca wtyczką w aparacie i przy cewce!

    1
  • #3 07 Mar 2005 16:06
    ketiow
    Poziom 12  

    a jak nie ma napiecia to bezpieczniki no i moduł i hall w rozdzielaczu

    1
  • #4 07 Mar 2005 18:49
    musiej
    Poziom 16  

    Właśnie o to chodzi , jak się sprawdza halla i moduł z cewką ? Jakie parametry powinny być gdy są sprawne .

    1
  • Pomocny post
    #5 07 Mar 2005 19:16
    stanley28
    Poziom 12  

    musiej napisał:
    Właśnie o to chodzi , jak się sprawdza halla i moduł z cewką ? Jakie parametry powinny być gdy są sprawne .


    Jeśli nie masz interfejsu i możliwości podpięcia-
    Z aparatu wychodzą trzy przewody - (+),(-), i sygnał do modółu (-) .
    Wymontowany aparat z silnika ale podłączony do instalacji , zapłon,
    miernik (V) pomiędzy styki aparatu (+) i sygnał- pokręć aparatem powinno być ok 12 V.
    Cewka też trzy styki - (+) , (-) i sygnał minusowy z sterownika . Podając przerywany sygnał minusowy na cewke powinna być iskra.

    3
  • #6 08 Mar 2005 15:09
    musiej
    Poziom 16  

    problem rozwiązany dziękuję za podpowiedzi

    0
  • #7 08 Mar 2005 15:22
    gracus7
    Poziom 26  

    naprawiłes!
    więc napisz co bylo przyczyna usterki!
    niech komuś to sie przyda!

    wkońcu po to jest to forum!

    pozdrawiam

    2
  • #8 08 Mar 2005 20:01
    musiej
    Poziom 16  

    Padła cewka , podpowiedż stanleya i trochę literatury pomogło . Dzięki za zainteresowanie , pozdrawiam .

    0
  • #9 05 Lis 2008 23:22
    djtatra
    Poziom 11  

    Witam wszystkich.

    Mam dość ciekawe pytanie. W moim golfie 3 (1.8) po wymianie silnika nie ma iskry >> co jest dziwne, że z czujnika halla wychodzi impuls czyli czujnik dobry ale gdzie potem leci ten sygnał bo na cewce (moduł z cewka) na środkowym pinie (przewód) zielony powinien byc tez sygnal impulsu / skoku napiecia...

    A u mnie po przekreceniu na zapłon pojawia sie 12V i tak sie trzyma nawet przy kręceniu rozrusznikiem. Co w efekcie nie daje iskry.

    wspomne ze mam juz druga cewka, drugi sterownik (taki sam).

    poprostu juz nie mam sily do tego auta:./ Pomocy!!

    Odwdziecze sie punktami kazdemu kto pomoze

    1
  • #10 06 Lis 2008 00:15
    Pawel wawa
    VIP Zasłużony dla elektroda

    CYTAT:
    "na środkowym pinie (przewód) zielony powinien byc tez sygnal impulsu / skoku napiecia..."


    Jesteś tego pewien?

    0
  • #11 06 Lis 2008 06:54
    emeryt2
    Poziom 42  

    Digifant - przewód na moduł zielony , Motronic - zielono czerwony , tak samo Magnetii Mirelli. Mono - Motronic - zielony.

    1
  • #12 06 Lis 2008 08:24
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #13 16 Wrz 2009 11:50
    dj_von_nodzaj
    Poziom 12  

    Witam
    U mnie jest brak 12 V na cewke ( jest jedynie 3,2V) co jest tego przyczyna

    0
  • #15 16 Wrz 2009 12:25
    dj_von_nodzaj
    Poziom 12  

    no dobrze ale w którym miejscu ten niekontakt moze wystapic

    2
  • #16 17 Wrz 2009 00:37
    dj_von_nodzaj
    Poziom 12  

    Witam Golf jest juz na chodzie .Przyczyna były zimne luty w module podłaczonym do stacyjki i z tad był brak 12V na cewke .
    Pozdrawiam

    2