Silnik zaburtowy Yamaha 4AC 6E0 nie pali
po sprawdzeniu na świecy iskra jest słabiutka i chwilami zanika a świeca jest zalana paliwem, podłożyłem drugą cewkę zapłonową z jakiegoś agregatu-bez zmian. Zapłon CDI. Zmierzyłem napięcia z cewki zasilającej 40V przy 1000 obr i 80V przy 3000 obr z cewki sterującej odpowiednio 0.8V i 1.4V. Czy te napięcia są wystarczające?
I teraz pytanie, podejrzewam moduł i czym go można zastąpić? Moduł ma 6 przewodów: masa ,wyjście na cewkę zapłonową, wejście czujnika położenia wolnych obrotów,wejście czujnika szybkich obrotów dwa przewody i wejście z cewki zasilającej,czy też padła cewka zasilająca bo wg serwisówki ma trochę za małą oporność 190 om zamiast 250 ?
po sprawdzeniu na świecy iskra jest słabiutka i chwilami zanika a świeca jest zalana paliwem, podłożyłem drugą cewkę zapłonową z jakiegoś agregatu-bez zmian. Zapłon CDI. Zmierzyłem napięcia z cewki zasilającej 40V przy 1000 obr i 80V przy 3000 obr z cewki sterującej odpowiednio 0.8V i 1.4V. Czy te napięcia są wystarczające?
I teraz pytanie, podejrzewam moduł i czym go można zastąpić? Moduł ma 6 przewodów: masa ,wyjście na cewkę zapłonową, wejście czujnika położenia wolnych obrotów,wejście czujnika szybkich obrotów dwa przewody i wejście z cewki zasilającej,czy też padła cewka zasilająca bo wg serwisówki ma trochę za małą oporność 190 om zamiast 250 ?