Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Proxy i dziwne urządzenia w Mój Komputer.

rrobert20 21 Jul 2013 16:06 1317 2
    rrobert20
    Level 9  
    Witam, mam problem dotyczący sieci komputerowych i proxy(Mam windows 7). Dodam, że nie znam się na tym za bardzo. Pewnego dnia chciałem zmienić swoje ip i wygooglowałem metodę proxy programem TOR BROWSER i pobrałem program. Po użyciu nie zauważyłem efektów i poddałem się, ale po ponownym uruchomieniu komputera na innym koncie niż moje internet jakoś dziwnie się zachowywał. Gdy włączyłem firefoxa niby nic się nie działo, wyszukałem jakąś frazę i kliknąłem w link ale wyskoczyło okno o tym, że proxy blokuje strone internetową, ale nic wybrałem 2 link i znowu to samo. Ale w opcjach firefoxa znalazłem opcje o używaniu proxy i odznaczyłem ją, więc firefox działa ale inne programy używające internetu nie działają. Na moim koncie jest wszystko dobrze. Szukałem rozwiązania mojego problemu kilka dni i nic.Głównie chodzi mi o całkowite wyłączenie proxy. Jednak to nie wszystko mam drugi problem myślę, że wiążący się z problemem poprzednim. Gdy klikam w ikonę np. Komputer po lewej stronie gdy klikam w Sieć to wyświetlają się cztery komputery z czego dwa są moje.
    Nie wiem o co chodzi, sprawdziłem router i podlączone są tylko 2 komputery, oba moje. Boję się o bezpieczeństwo plików moich komputerów. Proxy i dziwne urządzenia w Mój Komputer.

Bardzo proszę o szybką pomoc.
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    dyczkowski
    Level 13  
    Witaj Kolego
    Tor Browser, z tego co się orientuje nic nie zmienia, w ogóle się nie instaluje. On się uruchamia "wpina" do sieci tor, działasz sobie na tym, a jak wyłączysz to już nie masz z tym nic wspólnego.