Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wv passat 1.9TDI 115KM AJM - Po regeneracji głowicy nie chce odpalić

21 Lip 2013 20:44 4977 17
  • Poziom 8  
    W zeszłym tygodniu podczas jazdy zerwał mi się napinacz paska rozrządu, więc w samochodzie została zregenerowana głowica po wymieniane szklanki, wymieniony rozrząd, uszczelka pod głowicą i wszystkie części które ucierpiały. Wszystko zostało złożone do 'kupy', rozrząd ustawiony prawidłowo, wszystko jest na znakach, no, ale samochód nie chce odpalić, jedynie kręci, ale nic więcej, paliwo dochodzi świece się grzeją ,nie wiem co mam jeszcze sprawdzić, może ktoś miał podobny problem i mógłby pomóc co należy zrobić dalej, żeby auto odpaliło?
    Proszę o pomoc.
  • Użytkownik obserwowany
    Panie rozrząd ustawiani na blokadach sprawdzony milion razy?
    W DTC błędów nie ma?
    Odpowietrzony?
  • Poziom 30  
    Auto puszcza jakiś dymek?
    Można spróbować na plaku jeśli zagada znaczy ustawienie wał i wałek jest ok i wtedy zostaje ustawienie bądz odpowietrzenie pompy.
  • Poziom 31  
    diodabg napisał:
    Auto puszcza jakiś dymek?
    Można spróbować na plaku jeśli zagada znaczy ustawienie wał i wałek jest ok i wtedy zostaje ustawienie bądz odpowietrzenie pompy.

    To chyba silnik na pompkach, więc Twoje odpowietrzanie odpada. Należy przypuszczać /założyciel postu nie opisał/, że silnikiem dość długo kręcił, więc już by się odpowietrzył. Więc należy sprawdzić np: zasilanie pompek- przy głowicy i w głowicy. A pompki dobrze wyregulowane?
  • Poziom 8  
    rozrząd ustawiony na blokach wszystko jest ok w komputerze w silniku był tylko jeden błąd, błąd czujnika halla błąd został skasowany.
    Auto nie puszcza żadnego dymku, paliwo wraca z filtra paliwa.
  • Użytkownik obserwowany
    Jak czujki halla to ci nie odpali nigdy jak wału nie widzi :P
  • Poziom 8  
    Pompowtryskiwacze były nie ruszane, silnikiem było dość sporo kręcone, w samochdzie były uszkodzone zawory które są wymienione na nowe.

    Dodano po 2 [minuty]:

    opamp napisał:
    Jak czujki halla to ci nie odpali nigdy jak wału nie widzi :P

    ale po wykasowaniu błędu komputer nie pokazywał drugi raz tego samego błędu
  • Użytkownik obserwowany
    Wiesz co to jest czujnik Halla? Obroty widzi?
  • Poziom 8  
    obroty widać
  • Użytkownik obserwowany
    EGR otwarty czy zamknięty?
    Czym diagnozowałeś? Odpowiada na testy wykonawcze?
  • Poziom 8  
    Do EGR nie zaglądałem jeszcze ale był wymieniany na nowy około 2miesięcy temu diagnozowałem polskim VAG 4.9, jutro przyjeżdża kolega z profesjonalnym oprogramowaniem od wv więc może dowiem się czegoś więcej
  • Użytkownik obserwowany
    Czy obroty widać miałem na myśli czy DTC widzi obroty!!!!
  • Poziom 14  
    Jeśli naprawiana była głowica po strzale paska rozrządu to wytłumacz mi jak zrobiona była głowica bez wyciągania pompowtryskiwaczy.Chodzi mi o "zabielenie" głowicy,sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych,prowadnic etc.Jeśli piszesz,że pompki nie były ruszane to co robiłeś z głowicą?
  • Poziom 34  
    beru napisał:
    Jeśli naprawiana była głowica po strzale paska rozrządu to wytłumacz mi jak zrobiona była głowica bez wyciągania pompowtryskiwaczy.Chodzi mi o "zabielenie" głowicy,sprawdzenie uszczelniaczy zaworowych,prowadnic etc.Jeśli piszesz,że pompki nie były ruszane to co robiłeś z głowicą?


    Przeczytalem ten watek i tez dochodze do tego wniosku co kolega.
    Jezeli robił glowice to pompki napewno byly wyciagane.
    Wcale sie niedziwie ze niemoze mu zapalic bo jak czasem wymieniam pompki w takich autach to tez dziady niemoga zagadac,potrzymam chwilke na plaku i smiga.
    Ewentualnie kolega albo mechanik podczyscil koncowki wtryskow szczotka nawet reczna i wcale sie niedziwie ze teraz niechce zagadac bo startuje z ubogiej dawki i niemoze sie rozkrecic.
    Prosze samochod zapalic z plaka i odczytac wtedy parametr dawki(blok 001 i drugie albo trzecie okienko)i bedziemy wiedziec oco lata.
    Niezaleznie w jakim stanie sa wtryski niepowinno tam przekraczac 8mg,jezeli jest wiecej czyli w granicach 10mg to ten samochod na tych pompkach niebedzie jezdził.
  • Poziom 32  
    EEEtam, nożyk się otwiera w kieszeni na taki remoncik, skoro pisze że nie wyciagał ino zawory poprostował :D a jak nowe to zfrezował gniazda?popelina i tyle
  • Poziom 28  
    A czy uszczelnienia pompowtryskiwaczy zostały wymienione ? To KONIECZNE .
  • Poziom 8  
    przyjechał kolega z komputerem rozrząd zdemontowany cały i założony jeszcze raz oraz wszystkie błędy usunięte i jest ok odpalił od razu bez problemu.
  • Admin grupy Samochody
    Kolega posiadał cudowny uzdrawiający komputer. Ehh...
    wopor napisał:
    popelina i tyle