Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lg Swift L3 - Rootowanie i usuwanie aplikacji systemowych

22 Lip 2013 19:53 12600 29
  • Poziom 14  
    Witam wszystkich. Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem w tym i to mój pierwszy smartfon( nie jestem zwolennikiem zmian telefonu- jak już mam jakiś tak aż sam padnie). Chciałbym zrobić tzw. root telefonu abym mógł pozbyć się standardowych aplikacji, które są dla mnie kompletnie nieużyteczne. Szukałem oczywiście po internecie jak to zrobić ale niestety kompletnie nie mogę sobie z tym poradzić i stąd moja prośba gdyby ktoś mógł to wytłumaczyć krok po kroku co i jak tak kompletnie prosto bym mógł przez to przebrnąć?? Byłbym ogromnie wdzięczny. Z góry wielkie dzięki.
    Pozdrawiam

Zainstalowałem SuperOneClick i podobno się zrootowało. Mam już aplikację SUperUser. Tylko teraz co dalej? Co dalej zrobić żeby odinstalować standardowe aplikacje?

Zainstalowałem też już root explorer. Nie wiem co dalej.

Dobra chyba już doszedłem jak wywalać aplikacje. I teraz zostaje ostatnia kwestia- które aplikacje z tych standardowych, które od razu były mogę wyrzucić? Bo czytałem, że może tak być, że po wyrzuceniu niektórych aplikacji może się wszystko w systemie posypać, a nie chcę sobie spierdzielić czegoś. Bardzo proszę o pomoc.
    Chciałem usunąć tą muzodajnie i usunąłem jakiś plik apk root explorerem ale w menu dalej jest muzodajnia.
  • Poziom 10  
    restart telefonu i zniknie.
  • Poziom 14  
    A jakie aplikacje bym mógł usunąć jeszcze bez szkody dla telefonu?
  • Poziom 10