Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz do subwoofera na układzie LM3876. Opinie.

07 Mar 2005 19:43 1815 14
  • Poziom 10  
    Witam,

Co sądzicie na temat wzmacniacza do subwoofera na układzie LM3876 który jest zamieszczony w dziale audio ?? Chodzi mi o to czy np. opłaci się go robić jeśli mam zamiar wyciągnąć z niego tylko 20W ?? Jestem zielony w temacie dlatego pytam was o zdanie... Mile widziane również uwagi co do jego parametrów i jak się spisuje jeśli ktoś z was go posiada. Aha i jeszcze jedno - czy nie lepiej byłoby układ LM3876 zamienić na łatwiej dostępny (i chyba lepszy) LM3886 oraz czy UKŁAD MIĘKKIEGO STARTU do trafa toroidalnego da się zrobić samemu ??

Pozdrawiam
    Irek

P.S. Jeśli coś napisałem nie tak to wybaczcie - narazie jestem totalnym amatorem jeśli można to tak nazwać.
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Nelik nie przesadzaj, to chyba lm jest mniej skomplikowany ;) co do zamiany to tak mozna wsadzic zamiast LM3876 - LM3886 , co do soft stratu to stosuje się jed do traf powyżej 300W a do LM-a starczy ci trafo 120-150W 2x24V
  • Poziom 10  
    Dziękuję za posty i czekam na kolejne, a przy okazji do mojej litani pytań dorzucam kolejne: Pragnę kupić głośnik do subwoofera za około 35 zł i w związku z tym pytam czy za takie pieniądze można kupić jakiś nienajgorszy głośnik tylko że wolałbym żeby był to Tonsil a nie alphard :/ i jeszcze jedno a mianowicie mam zamiar również złożyć jakiś wzmacniacz który poradziłby sobie z 2 średniotonowymi + 2 wysokotonowe + ewentualnie jakiś 1 centralny chciałbym żeby dawał około 15 W na głośnik. W związku z tym czy moglibyście mi podrzucić jakiś schemat ??
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    Za 35 złoty nie kupisz porządnego głośnika subwooferowego. W tej gamie pozostają STX'y i to jeszcze te najtańsze.