Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 b5 1.8 ADR - Rozrząd / ustawienie wału korbowego

24 Lip 2013 12:23 10158 5
  • Poziom 13  
    Witam. Wczoraj zmieniałem rozrząd (pierwszy raz od zakupu auta) i zauważyłem iż znaki na kole wału korbowego nie pokrywają się ze strzałka na obudowie paska. Znak na wale jest jakieś pół cm w lewo od strzałki. Przejechałem na tamtym rozrządzie jakieś 15 tys i było ok, ten złożyłem tak samo i silnik pracuje normalnie. Czy przesuniecie to może wynikać z tego iż fabrycznie montowany był inny pasek (152 zęby) oraz inny napinacz które nie są już produkowane czy po prostu mam coś źle złożone ?
  • Użytkownik obserwowany
    Koła mogły być zwalane.
  • Poziom 25  
    Zalecana jest wymiana całego zestawu do napędu rozrządu komplet od jednego producenta (w tym koło zębate wałka rozrządu, koło prowadzące, uszczelniacze itp.) a nie jak u nas tylko: pasek, napinacz ewent. pompa wody - aby taniej). U sąsiadów za miedzą to normalka. Jaki przebieg? (tylko prawdziwy) i co wymieniałeś?
  • Admin grupy Samochody
    Te typy tak mają.Nie wynika to z niczego , tak po prostu jest.
  • Poziom 25  
    Ale chyba nie bez przyczyny w interwale 270 tkm (po 3-4 wymianach paska) nakazany jest przegląd wszystkich kół zębatych napędu rozrządu i ich ewent. wymiana w komplecie?
  • Poziom 13  
    Przebieg wiadomo ciężko powiedzieć, nie jestem pierwszym właścicielem (202000km). Wymieniony był komplet INA napinacz hydrauliczny, rolka napinająca, rolka prowadząca no i pasek. Pompa nie na rozrządzie to nie wymieniałem. Wszystko pracuje normalnie tylko właśnie mnie to zastanowiło jak rozebrałem i taki widok ujrzałem. Jestem trzecim właścicielem w PL dwóch poprzednich znam. Ten pierwszy go sprowadził. Od drugiego mam fakturę na rozrząd robiony w 2010r przy 135000km. na takich samych częściach. Ciekawi mnie tylko czy ma to jakiś wpływ na moc, spalanie itp. ?