Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGEOT 106 - Szarpanie w czasie jazdy.

Tolo1 11 Wrz 2014 12:32 18897 35
  • #31
    Rychu11
    Poziom 8  
    Po uruchomieniu silnika i próbie ruszenia szarpie na samym początku dodawania gazu tak zwana pustka potem jest trochę lepiej ale po każdej redukcji podczas wciskania pedału gazu jest moment dławienia tak jakby paliwa nie dostawał?
    A jak odepnę ten przewód paliwowy wskazany na fotce to po przekręceniu kluczyka pozycja 1 ma pompować paliwo czy nie?I w którą stronę :?: mi pompuje tak jak strzałka pokazuje nie z przewodu do przepustnicy tylko z przepustnicy do przewodu.. Spróbuję nagrać filmik jak zachowuje się silnik ale na razie rozpadało się :cry:
  • #32
    pepe150
    Poziom 35  
    Z tym serwo pomyliłem się. Ale przewód 2 i z serwo idzie do kolektora ssącego.
    Do wtrysku dochodzą 2 przewody paliwowe. Przepustnica jest niżej. ten który zaznaczasz jest albo do wtrysku albo z wtrysku. Tego nie powiem.
    Bliżej ściany grodziowej na wtrysku masz drugi przewód. jak mi się zdaje na króćcach na które są wciśnięte węże są strzałki pokazujące jak paliwo ma dochodzić.
    https://obrazki.elektroda.pl/3562955400_1374993892.jpg
    W zbiorniku pompa paliwa będzie podawać paliwo na jednym przewodzie, drugi jest powrotny do baku.
    Przewód nr 8 to odma, i przy krótkiej jeździe potrafi być cała brudna "majonezem"
    Przewód 6 i 7 odpowiada za sterowanie pomiędzy wtryskiem a filtrem powietrza. Nr 7 połączony z nr. 2, a nr 6 idzie do zaworu dolotu powietrza (ciepłe powietrze z kolektora wydechowego lub zimnie z wlotu powietrza).
    http://adamexczesci.com/data/gfx/pictures/large/2/4/20142_1.jpg?525092 - ten z wężykiem
  • #33
    Rychu11
    Poziom 8  
    Witam sam doszedłem do przyczyny jaka dotknęła mojego Peugeota.Jak na razie działa bez zarzutu tylko jest dylemat.Powiem co zrobiłem po prostu odpiąłem kostkę od elektrozaworu zaznaczoną na rysunku ,jest to zapewne zawór od filtra węglowego.
    A teraz moje obawy :?: związane są s tym czy po odłączeniu tejże kostki od elektrozaworu na dłuższą metę można użytkować auto :?: Czy nic się nie będzie działo proszę o odpowiedz,zaznaczę że w tej chwili autko śmiga jak szalone! :P
  • #34
    pepe150
    Poziom 35  
    Mój Peugeot 1.4 (KDX) po odłączeniu zaworu gasł.
    Zaś brata Peugeot 1.4 (KFX) po odłączeniu dalej pracował.
    W 306 ten filtr znajduje się pod prawym błotnikiem, w 106 też może być w tym samym miejscu.

    Czy ma to wpływ na dalszą prace nie powiem, bo nie posiadam takiej wiedzy co do tego filtra.
  • #35
    Rychu11
    Poziom 8  
    Pepe150 dzięki za odpowiedz.
    Poszukam jeszcze w necie może znajdę coś odnośnie tego filtra węglowego,chodzi mi o to czy można użytkować autko pomijając go.
  • #36
    Rychu11
    Poziom 8  
    Autko dalej śmiga już przejechałem od tego zabiegu ok. 3500 tyś km i jest OK. :spoko:jedynie co zauważyłem to jakby więcej palił ,ale może dlatego bo zima! :D :D