Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

touareg 2007 3.0 tdi cr - brak cisnienia na listwie

25 Lip 2013 06:12 5565 10
  • Poziom 27  
    Witam,auto zgaslo w czasie jazdy i nie odpala.Błąd z czujnika ciśnienia na listwie-za niskie ,przy kręceniu rozrusznikiem wskazuje 0.Ciśnienie paliwa ze zbiornika prawidłowe.Wyjąłem zawór regulacyjny z pompy wysokiego ciśnienia,brak opiłków.Przy wysterowaniu klikają zawory regulacji w pompie i zawór regulacji na prawej listwie.Prośba o podpowiedż który z zaworów może powodować zupełny brak ciśnienia.Przelewów nie sprawdziłem bo brak ciśnienia .[/u]
  • Poziom 14  
    A mechanika jak,pasek pompy na miejscu?
  • Poziom 27  
    Napęd pompy w porządku.
  • Poziom 27  
    Niskie cisnienie ok. 5 bar.Przy długim kręceniu (15 sek) cisnienie rosnie do ok. 300 bar ale wtedy nie odpala,brak sterowania wtrysków.Dam pompę do sprawdzenia.
  • Poziom 27  
    pompa sprawdzona- dobra ,wymieniony zawór regulacyjny na listwie ,dalej brak ciśnienia,żadnych błędów
  • Poziom 21  
    Daj wtryskiwacze do sprawdzenia.
    Co oznacza wg ciebie brak sterowania wtryskiwaczy.
  • Poziom 34  
    Jakim jest problemem potrzymac chwilke auto na plaku i zrobic przelewy i w tym samym czasie sprawdzic parametry rzeczywiste,tam wszystko widac.
    Ten samochod ma kilkanascie sterownikow na pokładzie,przegladnij wszystkie z poziomu obd i niesugeruj sie tylko tym ze w sterowniku silnika niema bledow.
  • Poziom 20  
    jeżeli ciśnienie na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem będzie 0 to silnik nie zapali. Ma być 300 i to od razu. Jeżeli auto zgasło podczas jazdy - to albo czujnik wału zdechł, zgubił ciśnienie na listwie albo nastąpiło zbyt wysokie ciśnienie na listwie - wtedy będzie błąd w sterowniku, albo padł wtryskiwacz - wtedy ten silnik też zgaśnie i nie da się odpalić. Mógł przytkać się czujnik ciśnienia na listwie - wtedy może być tak że będzie pokazywał 0 a ciśnienie będzie potem powoli rosło.
    Ja zacząłbym od porady kolegi Jokerro post wyżej.
  • Poziom 27  
    Przelewy sprawdzone ,prawidlowo,czujnik walu widać w blokach pomiarowych i na obrotomierzu.Pompa z zaworem regulacyjnym sprawdzona w serwisie bosch-ok.Żeby wyeliminować lejący wtryskiwacz po kolei zaślepiałem przewody na wtryski ,bez zmian. Kilka dni przed awarią był robiony tuning,co ciekawe wysterowanie zaworu n276 od początku krecenia i po osąignięciu 300 bar wynosi 32-33%.Błędy ktoś wykasował na drodze .